3 חיילים חרדים הותקפו בקריאות ב’זכרון משה’ וחולצו על ידי שוטרים

שלושה חיילים חרדים שנכנסו לתפילת שחרית בשטיבלאך 'זכרון משה' הותקפו בקריאות גנאי • גם מחוץ לבית הכנסת התגודדו מפגינים שקראו קריאות לעברם • שוטרים שהוזעקו הרחיקו את המתגודדים - וחילצו את החיילים
חיים טוויל
ב' חשון התשע"ז / 03.11.2016 10:51

שוב תקיפת חיילים חרדים בירושלים: שלושה חיילים חרדים המשרתים בצה”ל שנכנסו הבוקר לשטיבלאך ‘זכרון משה’ בשכונת גאולה בירושלים הותקפו בקריאות על ידי עשרות חרדים.

שלושת החיילים נכנסו אל בית הכנסת, הממוקם ברחוב חפץ חיים, כדי להתפלל תפילת שחרית כשהם לבושים במדים.

החיילים הותקפו בקריאות גנאי מצד חלק ממתפללי בית הכנסת, שדרשו מהם לעזוב את המקום. גם מחוץ לשטיבלאך התגודדו מפגינים שקראו לעברם קריאות גנאי.

שוטרים שהוזעקו אל הזירה הרחיקו את המתגודדים וחילצו את החיילים, ללא פגע, מהשכונה.

חיילים חרדים בזכרון משה

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אור החיים הקדוש ז
    03/11/2016 11:28
    שימשי לונג
  1. אור החיים הקדוש ז”ל: אומר, לא תשנא את אחיך – דקדק לומר אחיך, שהמומרים והאפיקורסים מצוה לשנאתם. (ויקרא יט יח) וגם רבינו יונה ז”ל אומר שמצוה לשתנאתם אפיקורס, והם מזרע עמלק חייבים לשנאתם שהם כופרים בעיקר. ובכללם המפקיר אפי’ רק מצוה אחת. הצדוקים והמסורות והרשעים והחנפים והאפיקורסין [והציונים] עליהן הכתוב אומר כי לא לפניו חנף יבא… ולא תתורו אחרי לבבכם, זו אפיקורסות,.

    והנ”ל אין להם חלק לעולם הבא, אלא נכרתים ואובדין ונידונין על גודל רשעם כמו אלו שמתגייסים לשמד וניאוף, וחטאתם לעולם ולעולמי עולמים: המינין, והאפיקורסים, הכופרים בתורה, והכופרים בתחיית המתים ובביאת הגואל, המורדים ומחטיאי הרבים, והפורשים מדרכי צבור, והעושה עבירות ביד רמה בפרהסיא כיהויקים, והמוסרים, ומטילי אימה על הצבור שלא לשם שמים, ושופכי דמים ובעלי לשון הרע, והמושך ערלתו. אפיקורוס הוא איש שחושב שהעולם נפל במקרה, והיה מכחיש מציאות השם שהוא הפועל, ונקראו הנמשכים אחר דעתו אפיקורסין.