מוחרמים? הגר”ש עמאר ורבי משה יוסף לא הוזמנו לעצרת ההתעוררות

האם יום האזכרה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל מנוצל לסגירת חשבונות פוליטיים? ביום חמישי הבא יתקיים 'יום שכולו תורה לזכרו', בהיכל בית המדרש ׳יחווה דעת׳ בהר נוף בירושלים • אולם בעוד גדולי התורה הספרדים, לצד בניו של הגר"ע זצ"ל, ישתתפו בשרשרת אירועים - יש גם מי ששמם נעדר: הבן הצעיר רבי משה יוסף והראשל"צ הגרש"מ עמאר
יוסף גרינבוים
כ"ה תשרי התשע"ז / 27.10.2016 13:45

‘יום שכולו תורה’ או יום של סגירת חשבונות פוליטיים? ביום חמישי, ב׳ בחשוון, לקראת יום השנה להסתלקותו של הגר״ע יוסף זצ”ל, מארגנת ש”ס ‘יום שכולו תורה לזכרו’, בהשתתפות “גדולי ומאורי הדור שליט”א”, שימסרו שיעורי תורה במהלך יום האזכרה, שיתקיים בהיכל בית המדרש ׳יחווה דעת׳ בשכונת הר נוף בירושלים.

לפי הודעה של ש”ס, מאות רבות של אברכי כולל ועמך בית ישראל צפויים להשתתף.

בנוסף, בערב תתקיים “עצרת מספד והתעוררות לזכר מרן זצוק”ל בהשתתפות בניו וחתניו של מרן זצוק”ל,  בראשות מרן הגאון הגדול חכם שלום כהן שליט״א, נשיא מועצת חכמי התורה”.

מאוחר יותר, בשעה 11:00 בלילה, תהיה התכנסות לסליחות ודברי התעוררות ברחבה שליד הציון בבית העלמין סנהדריה.

במעמד ישאו דברים ויעברו לפני התיבה “חברי מועצת התורה הגאונים הגדולים – הראשל”צ הגאון הגדול הרב יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף, וחבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב ראובן אלבז”.

אלא שבעוד בניו של הגר”ע יוסף ישתתפו ויישאו דברים בכל האירועים שיתקיימו במהלך היום, לצד גדולי תורה וראשי ישיבות, יש מי שהוחרמו: כך נעדר שמו של הבן הצעיר, רבי משה יוסף, העומד בראש בד”צ ‘בית יוסף’ מכל שרשרת האירועים והעצרות שיתקיימו.

כך גם נעדר הגאון רבי משה מאיה, חבר מועצת חכמי התורה.

בנוסף, למרות שבש”ס טוענים כל העת כי הם פועלים ש”צלצולי פעמוני השלום יהדהדו בציבור הספרדי”, באף אחד מהאירועים לא מופיע שמו של הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגרש”מ עמאר.

מש”ס לא נמסרה תגובה.

עצרת ש"ס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות