אנשי כת ‘לב טהור’ משחזרים מול המצלמות את רגעי הפשיטה • צפו

חברי כת 'לב טהור' מגוללים בפני התקשורת המקומית את פשיטת הרשויות בגואטמלה ביום שלישי השבוע על מתחם הקהילה המסתגרת והקיצונית • מהמתחם הוצאו קטינים רבים והרשויות חוקרות אם יש בסיס לחשש לפגיעה בילדים
נתן פרל
י"ב אלול התשע"ו / 15.09.2016 14:01

קטינים רבים מכת ‘לב טהור’ המסתגרת, שמושבה בגואטמלה, הוצאו ביום שלישי בבוקר ממתחם הקהילה על ידי הרשויות במדינה.

צוות ישראלי מיוחד שהורכב מנציגי משרד החוץ, משרד הרווחה ומשטרת ישראל, יחד עם צוות השגרירות, עקבו אחר הפעילות.

בימים אלה הרשויות המקומיות בגוואטמלה בודקות אם יש בסיס לחשש לפגיעה בילדים – שחלקם בעלי אזרחות ישראלית.

בראש  כת ‘לב טהור’  עומד מנהיג הקהילה, שלמה ארז הלברנץ, קיבוצניק לשעבר, שעל פי עדויות נוהג ביד קשה כלפי מי שמעז להמרות את פיו.

על פי העדויות השונות, בכת פועלים להשגת ציות על-ידי כאב מתמיד שמושג על ידי הכאת ילדים במוטות ברזל, נעילת נעליים קטנות ממידת הרגל, נידויים וחרמות למשך זמן ארוך, שלילת מזון וכליאה במרתף למשך זמן ממושך.

בנוסף, מהעדויות עולה כי בקהילה נוהגים להעניש על ידי שלילת מזון, מתן קנסות כספיים ונטילת כדורים פסיכיאטריים בלי אבחון פסיכיאטרי.

כמו כן, ישנן עדויות על נישואים בכפייה של קטינים.

מספר מחברי הכת התראיינו לכלי תקשורת המקומית, ותיארו את פשיטת הרשויות, אותה הגדירו אלימה, בניסיון להשפיע על דעת הקהל המקומית.

צפו. 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לב טהור
    18/09/2016 07:37
    מרים
  1. מספיק להעליל עלילות דם. על יהודים חפים מפשע. רשעים

    • מרים   18/09/2016 07:49

      את צודקת. אי אפשר להאמין שיהודים בארץ מסיתים לאנטישמיות. כואב הלב לראות שפוגעים בילדים נשים חפים מפשע וכל זה בחסות ישראלים. בושה וחרפה תעודת עניות למדינת ישראל. אני צבר ישראלי שתרם למדינה המון. כולל 3 מלחמות כואב לי לראות ולשמוע דברים. כאלה תתעוררו !!!!

      • כהן   22/09/2016 16:07

        אתם צודקים זו אנטישמיות לשמה לפגוע ככה ביהודים ומיוחד שאין שחר לכל העלילות האלה לפשוט על בתי יהודים ולשבור דלתות כאילו נלחמים נגד המאפיה האיטלקית מי יתקן את הנזק הנפשי שנגרם לילדים חפים מפשע מי? עודד טוויק המסיתן או אורית כהן השוחרת ריב ומדון או המשפחות הנוספות בארץ שנותנים לגיטימציה לוונדליזם ומלבים את אש השנאה כלפי כל יהודי באשר הוא יש דין ויש דיין !!!

  2. כת מטורפת ....איפה עכשיו המטורפים האלה???
    06/03/2017 21:08
    יוסי שם טוב
  3. הגורו מטורף….

  4. ארז שלמה הלבראץ , חייב לכנס לכלא.
    06/03/2017 21:11
    שמואל
  5. הבן אדם פסכיכופט.