אפליית הספרדים: אין מקום? המחוז החרדי לחץ ו-13 בנות ספרדיות התקבלו

סוף לאפלייה גם בבית שמש: 13 משפחות ממוצא ספרדי קיבלו היום הודעה על קבלת בנותיהן לכיתה א' בשנה הבאה • התלמידות, שנרשמו לבית ספר של החינוך העצמאי ברמת בית שמש ג, קיבלו תשובות שליליות בחודשים האחרונים, בנימוק של "מחסור במקום" • משרד החינוך הודיע כי הוא לא מקבל את התירוץ - וכי יש למצוא להן פתרון בכל מחיר
יוני גרין
י"ט אב התשע"ו / 23.08.2016 12:21

סוף לסערת האפליה בבית שמש: בעקבות התערבות המחוז החרדי במשרד החינוך, 13 בנות קיבלו הודעה על קבלתן לכיתה א  בשנת הלימודים הבאה.

בעקבות התערבות המחוז החרדי קיבלו היום – שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים – 13 משפחות הודעה על קבלת בנותיהן לכיתה א בשנה הבאה.

מדובר בבנות למשפחות ממוצא ספרדי, שנרשמו לכיתה א של החינוך העצמאי ברמת בית שמש ג  – וקיבלו תשובות שליליות בחודשים האחרונים, בנימוק של “מחסור במקום”.

בעקבות פניות שהגיעו אל מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, נכנס משרד החינוך לתמונה והורה לחינוך העצמאי העצמאי להגיע לפתרון הבעיה.

לאחר שיחות ודיונים, במסגרתם הודיע משרד החינוך כי הוא לא מקבל את  אי קבלת התלמידות, וכי יש למצוא להן פתרון בכל מחיר, קיבלו היום הורי התלמידות הודעה על קבלתן.

יש לציין כי לפני כשבועיים כפה מנהל המחוז החרדי על סמינר נתיבות חכמה במודיעין עלית לקבל תלמידות שסורבו, ולאחר איום בסנקציות כנגד הסמינר, הודיעה ההנהלה לתלמידות כי הן מתקבלות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות