מבוכה בישיבת המקובל: הסמס ששלחה רגב דלף והרב ספג ביקורת

שרת התרבות והספורט כתבה לרב נתנאל שריקי מנתיבות כי היא מקווה שירדן ג'רבי תזכה במדליית הארד: "מגיע לנו לשמוע את ההמנון" • ישיבת המקובל: "צר לנו שהתכתבות אישית בין הרב שריקי לבין השרה רגב דלפה וכעת עושים בה שימוש ככלי ניגוח"
יוסף גרינבוים
ו' אב התשע"ו / 10.08.2016 16:14

שרת התרבות והספורט מירי רגב, גייסה אתמול אפילו רבנים כדי שהג’ודאית ירדן ג’רבי תצליח לזכות במדליית ארד.

כחצי שעה לפני תחילת הקרב הגורלי, רגב שלחה הודעת סמס אל המקובל נתנאל שריקי מנתיבות, שהתפרסם לאחרונה כ’רב מםפיל המנהרות’, וספרה לו כי היא מתפללת להצלחת ג’רבי בקרב על המדליה.

“אנחנו כאן, מקווה ומתפללת שנביא מדליה ארד”, כתבה רגב. היא הוסיפה: “הקרב של ירדן ג’רבי עוד חצי שעה, מגיע לנו להביא מדליה ולשמוע את ההמנון של המדינה”.

רגב גילתה בורות, שכן המנון המדינה של זוכי מדליית הארד לא נשמע בטקס הענקת המדליות.

בעקבות ביקורת שהוטחה בהם על שהמקובל מתפלל להצלחה בספורט, אמרו בישיבתו של הרב נתנאל שריקי בנתיבות, כי הם מצרים על שההודעה הודלפה לכלי התקשורת, וציינו כי הדבר נעשה בשוגג. “צר לנו שהתכתבות אישית בין הרב שריקי לבין השרה רגב דלפה וכעת עושים בה שימוש ככלי ניגוח”, אמרו לחרדים 10.

“הרב שריקי מבקש להדגיש כי תפילות להצלחה הן עניין שבשיגרה והוא שמח לסייע לכל מי שפונה אליו, בין אם זה בענייני בריאות ופריון ובין אם בענייני עסקים, ספורט או פוליטיקה. הרב ימשיך להתפלל לבריאות והצלחת כל בית ישראל כפי שהוא עושה מידי יום”.

בדף הפייסבוק של הרב נתנאל שרקי הגיבו על השאלה: רבכם מודע לכך שהטלפון שלו צולם ושאתם רומזים שהוא לוקח אחריות על זכייתה של ירדן במדליה? – “הרב לא מתיימר לקחת אחריות על זכייתה של ירדן ג’רבי. זכייה אשר נבעה משנים של אימונים מפרכים ומקצועיות רבה. עם זאת, תפילה למען הצלחת עם ישראל היא תמיד חיובית ומועילה וכך נעשה עבור ירדן”.

מירי רגב

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעקב
    11/08/2016 00:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אלו הם שריך ואלו הם ‘רבניך’

  2. חתיכת בורה פרימיטיבית.
    11/08/2016 12:35
    ג'ודוקא
  3. איפה זה ריו?

  4. מדוע אין תמונה של הסמס
    12/08/2016 02:06
    שרל לוטן
  5. שמבקש תפילה למדליית זהב, בקרב שלפני