ילדי הת”ת מקרית גת סיימו את המסכתות והגיעו לירושלים להתברך • תיעוד

ילדי ת"ת 'אור שלמה' בקרית גת, בנשיאות המקובל רבי ניסים מויאל, סיימו את מסכת מגילה וראש השנה ונבחנו עליהם בעל פה - והגיעו אל גדולי ישראל להתברך
יוסף גרינבוים
כ"ז תמוז התשע"ו / 01.08.2016 21:46

אתמול יצאו ילדי ת”ת ‘אור שלמה’ בקרית גת, בנשיאות המקובל רבי ניסים מויאל לסבב אצל גדולי הדור – לאחר שסיימו את מסכת מגילה וראש השנה ונבחנו עליהם בעל פה.

את תחילת הסבב – אותו ארגן, יזם ותיאם  יאיר בן שטרית – פתחו התלמידים אצל הראשל”צ הגאון רבי  שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים, אשר בירך את התלמידים ודירבן אותם שימשיכו להתמיד בחזרה בעל פה, שכן כך זכה מרן הבית יוסף לספריו.

משם המשיכו התלמידים אל המקובל רבי בניהו שמואלי, ראש ישיבת ‘נהר שלום’, אשר בירך את התלמידים ואמר להם: “מגילה, היא פירושו של להעביר גילולים מן הארץ ובזכות תפילות הילדים אנו זוכים להעביר את העבודה זרה מעל עם ישראל”.

לאחר מכן המשיכו ילדי הת”ת למעונו של הראשל”צ הגר”י יוסף, שסיפר על העמל הרב של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל, ש”מגיל קטן היה יושב ועמל בתורה ובזכות זה הוא הגיע להיות הרב עובדיה”.

לקראת סיום סבב הברכות מגדולי ישראל נכנסו התלמידים אל הרב הראשי הגר”ד לאו, שקיבלם בחביבות ובחום. הוא שאל את התלמידים שאלות והם הפגינו ידע רב.

צילום: דוד מור יוסף

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות