כחלון מציע: “להוציא את הממשלה לחופש, דחוף מאוד. לפני אשפוז”

שר האוצר משה כחלון מגיב על העימותים המחריפים בתוך הקואליציה, בעיקר בין הליכוד לבית היהודי,, ומציע להוציא דחוף את השרים לחופש
נחמן גור
כ"ו תמוז התשע"ו / 01.08.2016 13:28

העימות  בתוך הקואליציה בין הבית היהודי לליכוד, ובין השרות גילה גמליאל ומירי רגב – הוביל את שר האוצר, משה כחלון, להציע הצעה מקורית להרגעת הרוחות.

בראיון שהעניק לגלי צה”ל, אמר יו”ר כולנו:  “צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. להוציא אותם דחוף מאוד לחופש, לפני אשפוז. את כל הממשלה”.

ברקע הדברים של כחלון עומד העימות בין ראש הממשלה נתניהו וחלק משרי הליכוד לשר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד, שהמשיך גם הבוקר עם חילופי הודעות תוקפניות מצד שתי המפלגות.

אמש, בשעת לילה מאוחרת, פורסם בדף הפייסבוק של הליכוד פוסט חריף, לפיו “בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד”.

הכעס בליכוד נובע מפרסום תמלילים מביכים מהדיון בישיבת הממשלה על התאגיד הציבורי, בין היתר מדברי השרה מירי רגב מהליכוד שאמרה: “לא יכול להיות שנקים תאגיד ולא נשלוט בו”.

הבוקר נמסר מהבית היהודי, בתגובה להודעת הליכוד: “נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ”ש. כמו שירה בנגמ”ש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמ”ש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת.

“הכי מגוחך, שהוא יורה בנגמ”ש כדי להכניס לתוכו את בוז’י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה”, הוסיפו בבית היהודי וציינו, “רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (‘היכנסו מתחת לאלונקה’), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות”.

דקות לפני שפורסמה התגובה המפלגתית צייצה שרת המשפטים איילת שקד: “הליכוד מרסס בתוך הנגמ”ש. 3 הודעות הוציאו השבוע נגד הבית היהודי. פעמיים שתקנו. לא נשתוק יותר”.

בהמשך התראיינה שרת המשפטים בכלי תקשורת והמשיכה לחבוט בליכוד: “תיק התקשורת נמצא בידיים של הליכוד כבר כמה שנים אז שלא יבואו בטענות, שיבצעו את מה שצריך. ובטח ובטח שלא יתייגו עיתונאים, כן הכנסתם מפד”לניקים לא הכנסתם מפד”לניקים..  גם שספרו כיפות וגם שמתבכיינים במקום לפעול ולעשות את השינוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות