הליכוד בעוד מתקפה: ‘בנט חופר עם האח לפיד מנהרות מתחת לשלטון’

בליכוד שוב תוקפים את השר נפתלי בנט - הפעם בעקבות הודעת הבית היהודי מהבוקר: "בנט בפאניקה כי הוא יודע את האמת. מי שהתגייס לטובת האינטרסים של נוני מוזס לסגור את 'ישראל היום' כדי לזכות בעוד כותרת מחמיאה ב'ידיעות' ועוד ליטוף ב-Ynet, אינו דואג לתקשורת חופשית" • כחלון:" צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. לפני אשפוז"
נחמן גור
כ"ו תמוז התשע"ו / 01.08.2016 14:13

 בליכוד לא מוותרים: מפלגת השלטון פרסמה בצהריים (שני) הודעת תגובה להודעת מפלגת הבית היהודי מהבוקר, בה נטען כי הליכוד “יורה בתוך הנגמ”ש”.

“בנט בפאניקה כי הוא יודע את האמת”, נמסר מהליכוד. “מי שנבחר בקולות הימין משמר את מורשתו של דרוויש בבתי הספר של ילדי ישראל ונאבק בכל דרך לשמר את ההגמוניה של השמאל בתקשורת”.

“בנט כבר מזמן לא בתוך הנגמ”ש”, נאמר בהודעת הליכוד. “יחד עם האח לפיד הוא כל הזמן חופר מנהרות מתחת לשלטון הליכוד”.

“מי שהתגייס לטובת האינטרסים של נוני מוזס לסגור את ‘ישראל היום’ כדי לזכות בעוד כותרת מחמיאה ב’ידיעות’ ועוד ליטוף ב-Ynet, אינו דואג לתקשורת חופשית”, הוסיפו בליכוד.

מדובר בתגובה להודעת הבית היהודי מהבוקר,  לפיה  “נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ”ש. כמו שירה בנגמ”ש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמ”ש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת.

“הכי מגוחך, שהוא יורה בנגמ”ש כדי להכניס לתוכו את בוז’י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה”, הוסיפו בבית היהודי וציינו, “רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (‘היכנסו מתחת לאלונקה’), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות”.

תגובת הבית היהודי באה לאחר שאמש, בשעת לילה מאוחרת, פורסם בדף הפייסבוק של הליכוד פוסט חריף, לפיו “בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד”.

שר האוצר, משה כחלון, הציע בצהרים בגלי צה”ל הצעה מקורית להרגעת הרוחות  בתוך הקואליציה בין הבית היהודי לליכוד, ובין השרות גילה גמליאל ומירי רגב: “צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. להוציא אותם דחוף מאוד לחופש, לפני אשפוז. את כל הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות