השר גלעד ארדן: “חלק מהדם של הנרצחים על הידיים של צוקרברג”

השר לבטחון פנים תקף בחריפות את הרשת הפופולארית: "פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה" • "זה הזמן שישראלים יציפו את צוקרברג בקריאות לנטר את הפלטפורמה הזו"
קובי פינדרוס
כ"ז סיון התשע"ו / 02.07.2016 21:42

גלעד ארדן נגד צוקרברג: בריאיון לתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בערוץ 2, האשים השר גלעד  ארדן כי “חלק מדם הנרצחים על ידיה של פייסבוק” – וזאת בהאשימו את הרשת החברתית בכך שהיא ליברלית מדי ולא חוסמת תכנים מסיתים.

את הדברים אמר ארדן לאחר שנשאל על הפתרונות האפשריים לגל הטרור, שאינו פוסק.

“אין לי ספק שפייסבוק הביאה מהפכה חיובית מדהימה לעולם, אך לצערי הרב, אנחנו רואים את זה מאז עליית דאעש וגל הטרור, היא פשוט הפכה למפלצת”, אמר ארדן.

ארדן המשיך: “כל השיח של הדור הצעיר ברשות, כל ההסתה והשקרים, הכול קורה על הפלטפורמה הזו. אני בעד שאדון צוקרברג יעשה ניטור עצמי”.

השר קרא לגולשים ישראלים לפנות בעצמם אל הנהלת הרשת הפופולארית: “אם פה בערוץ 2 היו מדגימים איך לרצוח יהודי, מחר בבוקר היו סוגרים את ערוץ 2. בפייסבוק יש אוזלת יד. זה הזמן שישראלים יציפו את צוקרברג בקריאות לנטר את הפלטפורמה הזו”.

ארדן אף טען, כי “פייסבוק מחבלת בעבודה של משטרת ישראל כי גם כשהמשטרה פונה אליה היא אינה משתפת פעולה, ויש לה רף גבוה מאד להסרת תכנים ופוסטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות