מי הם המשקיעים העומדים מאחורי רכישת 33% ממניות ‘קו עיתונות’

לפי ההודעה לתקשורת שפרסמה הנהלת הרשת חיים כהן, המייצג את המשקיעים, מונה ליו"ר הדירקטוריון של הקבוצה, בעוד אריאל קוניק ימשיך לכהן כמנכ"ל • האם אריה דרעי, שכהן נחשב למקורבו,מושך בחוטי העסקה? העיתונאי אבי מימרן: "יום ליום החדש יוצא לדרך"
אבי כץ
כ"ה סיון התשע"ו / 30.06.2016 21:32

שותפים חדשים ברשת התקשורת ‘קו עיתונות דתית’: קבוצת משקיעים מדרום אמריקה תרכוש 33 אחוז ממניות הקבוצה, לפי שווי של 22 מיליון שקלים. כך נמסר הערב (חמישי) בהודעה לתקשורת שפרסמה הנהלת רשת ‘קו עיתונות’.

חיים כהן, איש אמונו של הגרי”ש אלישיב זצ”ל, ואחד מכותבי הטורים בעיתון ‘כל ישראל’ של הקבוצה, גיבש קבוצת משקיעים שתשלם, כך לפי ההודעה, כ-7 מיליון שקלים. לא נמסרה זהותם של המשקיעים, אותם מייצג כהן.

לפי ההסכם, אריאל קוניק ימשיך לכהן כמנכ”ל הרשת ויהיה אחראי לצד העסקי של הקבוצה, בעוד חיים כהן מונה כיו”ר הדירקטוריון ויתווה את קו התוכן.

בהודעה לתקשורת נאמר, כי הרשת “מתכבדת להודיע על מינויו של הרב חיים כהן ליו”ר הקבוצה. הרב חיים כהן מוביל ומייצג קבוצת משקיעים מדרום אמריקה, שתקדם את מטרות הקבוצה וערכיה לטובת כלל הציבור החרדי”.

עוד נאמר בהודעה: “קבוצת המשקיעים בהובלת יו”ר הקבוצה הנכנס, תרכוש עד 33 אחוז מקבוצת התקשורת, בתהליך ובשלבים שנקבעו בהסכם על פי שווי של 22 מיליון ש”ח לפעילות הקבוצה.

“עובדי הקבוצה, העורכים, כתבי הרשת ומנהלי הקבוצה, מברכים את הרב חיים כהן ומאחלים הצלחה והמשך עשייה מבורכת עבור כלל הציבור החרדי”.

קבוצת ‘קו עיתונות כוללת את רשת המקומונים, עיתון ‘כל ישראל’, אתר האינטרנט ‘כל הזמן’ ולוח ‘מזל וברכה’.

הרשת הוקמה בתחילת שנות ה-90 על ידי אריאל קוניק.

השאלה הגדולה היא : את מי מייצג חיים כהן – האם אריה דרעי, שכהן נחשב למקורבו, הוא שמושך בחוטים מאחורי הקלעים בעסקה.

העיתונאי אבי מימרן,  צייץ היום לאחר פרסום ההודעה לתקשורת ציוץ שכנראה עונה על השאלה: “יום ליום החדש יוצא לדרך: אנשי עסקים רכשו 33% מ’קו עיתונות’. בעתיד: השקת יומון לציבור התורני ספרדי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות