משה יעלון תקף את נתניהו והכריז: אתמודד בבחירות על הנהגת המדינה

"אלפי פניות של אזרחים ישראלים, ודאי מחברי ליכוד שונים, שמאסו במתרחש, הבהירו לי שיש כמיהה לשינוי, שינוי כיוון ותקווה חדשה" • "בלתי נסבל בעיניי שהנהגה זאת עסוקה בליבוי יצרים, הסתה והפחדה"
נחמן גור
י' סיון התשע"ו / 16.06.2016 16:48

השר לשעבר משה בוגי יעלון ניצל את היום (רביעי) בכנס הרצליה, כדי להשתלח בראש הממשלה בנימין נתניהו ולהכרזה כי הוא יתמודד על הנהגת המדינה בבחירות הבאות.

יעלון הצהיר: “בכוונתי להתמודד על הנהגה בישראל בבחירות הקרובות. בחודשים האחרונים התחדדו עבורי פערי התפיסות שנוצרו ביני ובין ראש הממשלה.

לדבריו, “ראוי שההנהגה בישראל תפסיק להפחיד את האזרחים ולתת תחושה שאנו על סף שואה שנייה. גם תוכנית הגרעין האיראני, עליה היתה לנו ביקורת מוצדקת, אינה מהווה איום קיומי, אך צריך להיערך לבאות.

“איראן מנסה לערער את הסדר העולמי ומנסה לפגוע בישראל. ישראל היא השטן הקטן, והשטן הגדול הוא ארצות הברית. בעת הזאת, ובעתיד הנראה לעין – אין איום קיומי על ישראל”.

יעלון הוסיף: “אלפי פניות של אזרחים ישראלים, ודאי מחברי ליכוד שונים, שמאסו במתרחש, הבהירו לי שיש כמיהה לשינוי, שינוי כיוון ותקווה חדשה”, סיפר יעלון. “יש תקווה חוצה מחנות. אזרחי מדינת ישראל ראויים להנהגה ממלכתית, ושלא תזגזג ותסתתר מאחורי לשמור על השלטון, ולהחליש את האיזונים בשיטות הנלוזות של הפרד ומשול, משרתי הציבור. מנהיגות שבאה לפלג את העם.

“בלתי נסבל בעיניי שהנהגה זאת עסוקה בליבוי יצרים, הסתה והפחדה, בין יהודים לערבים, ימין ושמאל, כדי לשרוד בשלטון עוד חודש או שנה, תפקידה של הנהגה ממלכתית הוא לחבר בין חלקי החברה”.

יעלון המשיך: “אנחנו נמצאים כיום בצומת היסטורית. צריך לשאול באיזו מדינה אנחנו רוצים לחיות, ואיפה אנחנו רוצים שיגדלו ילדינו. בתקופה האחרונה נשברים בפוליטיקה שיאים של כיעור, ציניות ואופורטוניזם.

“אנשים טובים נרתעים מלהיכנס לשם. למקום שבו מתקבלות ההחלטות החשובות של חיינו. אסור לתת לאחרים לטפל בזה. השינוי הזה חשוב למדינת ישראל, למען עתידנו, אציב חלופה חדשה, כי אין לנו ארץ אחרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המלפפון קם
    16/06/2016 17:33
    כחלון
  1. להרביץ לנגן המלפפון צריך להלביש נעליים גבוהות כי בגינה של הגנן הנחשים עוקצים עקיצה כואבת