הליכוד תוקף את יעלון: ”משעשע לראות באיזו מהירות הפך את עורו”

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אבי דיכטר מלגלג על דברי יעלון כי איראן אינה מהווה איום על ישראל: "מוזר, עד לפני חודש היה איום כזה, כנראה שהאיום יחזור ברגע שהוא יחזור לכנסת"
נחמן גור
י' סיון התשע"ו / 16.06.2016 17:16

בליכוד הגיבו אחר הצהרים (חמישי) על הביקורת שהטיח היום שר הביטחון לשעבר משה יעלון בכנס הרצליה, על ראש הממשלה ועל הודעתו כי יתמודד על הנהגת המדינה בבחירות הקרובות.

”משעשע לראות באיזו מהירות יעלון הפך את עורו”, נאמר בהודעות הליכוד. “רק לפני חודשים אחדים הוא אמר: ‘איראן היא דאגה קיומית לישראל’ והיום בכנס הרצליה כשהפך לפוליטיקאי הוא אמר שאין דאגה קיומית לישראל. מה שרואים משם לא רואים מכאן”.

יו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ אבי דיכטר, הגיב על דבריו של שר הביטחון לשעבר: “האיום בנשק גרעיני מאיראן לישראל נדחה עם חתימת ההסכם במקרה הטוב לעוד 10-15 שנה. הכוונות של ההנהגה האיראנית הנוכחית להשמיד את ישראל לא השתנו בשנים האחרונות.

“שר הביטחון לשעבר, שהוא לוחם ומפקד עתיר זכויות בביטחון ישראל, יודע גם יודע את שתי העובדות הללו. מוזר, עד לפני חודש היה איום כזה, כנראה שהאיום יחזור ברגע שהוא יחזור לכנסת”.

יעלון אמר היום בכנס הרצליה, בין היתר: “ראוי שההנהגה בישראל תפסיק להפחיד את האזרחים ולתת תחושה שאנו על סף שואה שנייה. גם תוכנית הגרעין האיראני, עליה היתה לנו ביקורת מוצדקת, אינה מהווה איום קיומי, אך צריך להיערך לבאות.

“איראן מנסה לערער את הסדר העולמי ומנסה לפגוע בישראל. ישראל היא השטן הקטן, והשטן הגדול הוא ארצות הברית. בעת הזאת, ובעתיד הנראה לעין – אין איום קיומי על ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משה העגלון
    16/06/2016 18:03
    כחלון
  1. רוצה להחליף עם חמור מרצדס העגלון קודם יעלה על סוס