החור של הגרוש • נזקי השמש? הנה קולקציית משקפי השמש הצבעונית

השמש החזקה מזיקה לעיניים, ולכן חשוב מאד לדאוג למשקפי שמש מתאימות • מתברר, שמשקפי שמש יכולות להיות גם אביזר אופנתי המשדרג את ההופעה • קבלי את הקולקציה הצבעונית והמגוונת של סווטש
תמי גיל
א' סיון התשע"ו / 07.06.2016 10:13

מותג השעונים השוויצרי סווטש מפתיע הקיץ עם קולקציה של משקפי שמש לנשים ולגברים. ייחודה של הקולקציה בכך שהמשקפיים מודולריים ומתאימים לכל הופעה.

שיתוף הפעולה שנרקם בין מותג השעונים “סווטש” לבין היצרנית האיטלקית למשקפי שמש SAFILO (ספילו), חושפת ליין של פריטים יוצאי דופן, שהמגמה השולטת בקולקציה היא חדשנות אופנתית באוריינטציית לייפסטייל.

הקולקציה תשווק ברשת חנויות ספילו בארה”ב ובישראל- הקולקציה תימכר בסניפי רשת סווטש.

 אן שרנסקי, מנהלת מותג ‘סווטש’ בישראל: “כשהשגרה שייכת לאתמול וחברת סווטש בבירור מתמקדת באבזור אורח החיים של היום, שבו, שינוי סצנה צריך להיות חלק ומהיר ועל אף שלפעמים אין מספיק שעות ביום, סווטש מתחייבת למספיק גיוון לכל יום ומציעה בקונספט החדש, ערימות של אפשרויות להתאמה אישית המספקת חתימת סגנון ייחודית רק לך.

“החלטנו לשווק את הקולקציה בישראל כי נכון להיום חסר בארץ מותג משקפי שמש הפונה לדור הצעיר עם משקף מודולארי המציע מגוון סגנונות וצבעים, הקהל הצעיר מחפש משקפיים איכותיות המשלבות אופנה”. לדבריה: “הקולקציה מתאימה למי שרוצים תמיד להישאר בצו האופנה האחרון עם נגיעות של ‘שיקיות”.

הקולקציה מציעה שלוש צורות מובילות של משקף ממותג: מסגרת של עדשות עגולות, מרובעות וסגנון חתולי. הפתרון המודולארי מאפשר לכל עונד/ת ליהנות ממשקף אחד בכמה וורסיות. הקולקציה מציעה 30 דגמים מעוצבים בעלי צבעוניות וטקסטורה שונה. (14 מסגרות עגולות, 11 מרובעות ו- 5 חתוליות). בנוסף, ניתן לרכוש “קליפסים” מעוצבים, המאפשרים לשנות בכל רגע נתון את הלוק של המשקף, באמצעות הרכבת מסגרת בודדת על המשקף הקיים של המותג.

30 דגמים שונים 7 ידיות שונות = 210 קומבינציות בקולקציה.

צבעי הקולקציה מרהיבים ומרעננים, קיציים ומושכי עין המציעים את הצבעים החזקים של העונה: כחול, לבן, ירוק, ורוד, אדום,כתום בשילובי נקודות ופסים או מסגרת חלקה.

מחירים לצרכן : החל מ 734 ₪ עד 394 ₪ .

ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ.

סווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטשסווטש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות