אסם מצטרפת לגל התייקרויות: אלו המוצרים שיתייקרו בשיעור עד 7%

העדכונים ייכנסו לתוקף ב-1 ביולי ויצטרפו לגל עליות מחירים של חברות נוספות • בין המוצרים שיתייקרו: מאפים, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים
חרדים 10
ט"ו אייר התשפ"ד / 23.05.2024 15:54

חברת אסם מצטרפת לגל ההתייקרויות של חברות המזון הגדולות במשק: היום (חמישי) הודיעה אסם לקמעונאים כי בכוונתה לייקר חלק גדול ממוצריה בשיעור של 2% ועד 7%.

שכר אטרקטיבי: רוצים מקצוע שיסדר אתכם בחיים? כל המידע פה

העלייה במחיר תחול על מספר מוצרים, כגון: מאפים, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים.

לטענת החברה,  עדכון המחירים הוא בשל המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה.

לפי חדשות 12, בחלק מתחומים אלו אסם שולטת במדפים ומגיעה למקום הראשון במכירות, למשל במוצרים כמו במבה, סירופ ויטמינצי’ק, פתיתים ועוד.

לצד התייקרות הסל, יש מוצר אחד, חשוב ונמכר מאוד שאוסם בוחרת דווקא שלא לייקר והוא פסטה אסם. זאת לאחר שבשנים האחרונות המוצר זכה להחרמה על ידי צרכנים, בשל בחירת החברה לייקר אותו.

כל העדכונים ייכנסו לתוקף ב-1 ביולי ויצטרפו לגל עליות מחירים של חברות נוספות שכבר הכניסו מחירונים חדשים – כמו שטראוס, תנובה, דיפלומט, נוטלה ועוד.

עלייה זו מצטרפת להתייקרות מפרוץ המלחמה.

המכון לחקר הקמעונאות ערך השוואה בין מחירם של סלי קניות בתחילת אפריל לאותם סלים ב-1 במאי (אך טרם העלאת המחירים), ומצא כי גם לפני ההתייקרות ‘הרשמית’ – הסלים התייקרו בשיעור של 6%.

גם ברשתות הקמונעאות כמו יוחננוף זינקו המחירים ב-8.5%. בקרפור היפר העלייה עמדה על 7.68%, ב’אושר עד’ הייתה התייקרות של 6.57%.   הרשת בה המוצרים התייקרו בשיעור הנמוך ביותר היא שופרסל דיל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות