שלח ברכה מצולמת: המפכ”ל החרים טקס עם בן גביר – וחטף עקיצה

בטקס שנערך היום במשרד לביטחון לאומי מונה רב גונדר קובי יעקובי לתפקיד נציב שב"ס • מי שנעדר מהטקס בהפגנתיות היה מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי - בגלל נתק בינו לבין השר בן גביר
חיים טוויל
י"ט אייר התשפ"ד / 27.05.2024 16:20

בטקס שנערך היום (שני) במשרד לביטחון לאומי מונה רב גונדר קובי יעקובי לתפקיד נציב שירות בתי הסוהר. יעקובי, מקורבו של בן גביר, הועלה לדרגת רב-גונדר לאחר שמינויו אושר בממשלה בהמלצת הוועדה למינוי בכירים.

מי שנעדר מהטקס בהפגנתיות היה מפכ”ל המשטרה יעקב שבתאי, בגלל נתק בינו לבין השר איתמר בן גביר.  במקום זאת הוא הסתפק בברכה מצולמת בלבד שהעביר בטלפון לניצב הנכנס.

זו הפעם הראשונה בתולדות הארגון שאירוע כזה מתקיים בלי נוכחותו של מפכ”ל המשטרה.

במהלך הטקס פנה השר בן גביר לנציב שב”ס ועקץ את המפכ”ל: “קובי, אין דבר כזה שלא תגיע לאירועים”.

השר בן גביר בירך את יעקובי ואמר: “זו בשורה חשובה לעם ישראל, נציב שב”ס שמכהן כבר 4 חודשים כבר החל לבצע מהפכה ורפורמה אדירה בשירות בתי הסוהר, בתי הכלא הביטחוניים הפסיקו להיות קייטנות, אסירי משפחות הפשע מורתעים, יש חוק סדר ושליטה במדינת ישראל. קובי יעקובי נכנס היום לתפקיד שכל כולו זה מסירות נפש למען עם ישראל ושינוי מהיסוד של עשרות שנים של חוסר משילות שלא לומר רפיסות בחלק מבתי הכלא. הצלחתו הצלחתנו”.

מוקדם יותר תקפו בסביבת השר לביטחון לאומי את מפכ”ל המשטרה: “אין מפכ”ל מתפקד במדינת ישראל. השיא היה שהמפכ”ל לא הגיע לאירוע במירון ולדיון האחרון לקראתו.

“מאז דוח הוועדה הוא מסתובב כבוי. השר הגיע לחפ”ק במירון – אם המפכ”ל לא שם עם מי הוא אמור לדבר”.

יעקובי שימש כמזכירו הביטחוני של בן גביר, והוא נבחר בידי השר לשמש בתפקיד במקומה של קטי פרי – אותה פיטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות