חילונים בבית שמש מיואשים. הסיבה? העירייה ערכה דיון חינוכי עם הפרדה

אגף החינוך של עיריית בית שמש פרסם הזמנה לדיון על הסעות לתלמידי החינוך המיוחד, "בישיבה נפרדת" • תושבים חילונים: "ההתחרדות פושה בכל מקום" • העירייה: "רוצים לאפשר ל-75% מההורים אשר משתייכים למגזר החרדי להשתתף אף הם"
אריה ריבקינד
כ"ב אייר התשע"ו / 29.05.2016 21:21

אגף החינוך בעיריית בית שמש ארגן דיון בנושא הסעות תלמידים לבתי הספר של החינוך המיוחד.

במודעה שפרסמה העירייה הוזמנו כלל ההורים בבית שמש להשתתף בכנס, בו השתתפו הממונה על החינוך בעירייה הרב ישעיהו ארנרייך, מנהל אגף החינוך הרב יוחנן קירשנבוים ונציגי ההורים. הדיון הוא בנושא “אתגרים הקשורים בהסעות הילדים למוסדות חינוך בהשתתפות מלווי ההסעות”.

אך היו תושבים שזעמו על אופי הכנס.

הסיבה? בהזמנה של העירייה נכתב: “הערב יתקיים בישיבה נפרדת”.

מירי שלם, תושבת העיר, אמרה לעיתונאי משה שטיינמיץ מוואלה: “היה ברור שמגמת ההתחרדות תשתלט ושהיא נמשכת. זאת המגמה של העירייה. יש בעירייה סגן ראש עיר חרדי שמושך לכיוון זה. ההתחרדות פושה בכל מקום. המגמה ברורה אף אחד לא עוצר אירועים ציבוריים הופכים לנפרדים וזה מה שיש פה. הצעקה שלנו כבר לא עוזרת, יש ייאוש כולל מבית שמש. מה שנגיד לא יעזור”.

מעיריית בית שמש נמסר לוואלה: “אגף החינוך נענה לבקשת הורי ילדי החינוך המיוחד, לקיים מפגש פתוח לדיון בשדרוג ובשיפור תחום ההסעות.

“לבקשת הפונים הדיון פתוח לכלל המגזרים אך יתקיים בהפרדה, על מנת לאפשר ל-75% מההורים אשר משתייכים למגזר החרדי להשתתף אף הם באירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות