פורש, לא פורש: מיקי זוהר מהליכוד החליט שלא לעזוב את הכנסת

זוהר הודיע לראש הממשלה כי הוא מתכוון להמשיך לשרת את הציבור ולמלא את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים: "בתמיכת רעייתי, משפחתי וחבריי אמשיך לפעול בכל הכוח למען הציבור ששלח אותי לכנסת"
אריה ריבקינד
י"ז אייר התשע"ו / 24.05.2016 21:45

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד הודיע הערב (שלישי) לראש הממשלה ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו כי אין בכוונתו לפרוש מהכנסת, וכי הוא מתכוון להמשיך לשרת את הציבור ולמלא את תפקידו כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים, לקראת אישור תקציב המדינה.

ח”כ זוהר, שנועד הערב עם יו”ר הקואליציה דוד ביטן, אמר: “לאחר שיחות רבות עם ראש הממשלה והנהלת הקואליציה ביממה האחרונה, ולאור שפע הפניות המרגשות והתומכות ממתפקדי הליכוד, חברי מרכז, חברי כנסת ושרים, החלטתי לשים את שיקוליי האישיים בצד ולהמשיך לשרת נאמנה את הציבור”

ח”כ זוהר הוסיף: “בתמיכת רעייתי, משפחתי וחבריי אמשיך לפעול בכל הכוח למען הציבור ששלח אותי לכנסת. אני מודה לחברים הרבים שביקשו ממני להישאר בתפקידי והביעו בי אמון. מבטיח לא לאכזב אתכם״.

בימים האחרונים העלה זוהר בשיחות סגורות את האפשרות שיעזוב את החיים הפוליטיים. אתמול בצהרים אמר: “יש שיקולים אישיים שעמדו על הפרק, שיקולים של משפחה. אני לא מאיים, אני מרוצה מאוד מהתפקיד שלי כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים⁠⁠⁠⁠”.

בעקבות הדיווחים על כוונתו לפרוש מהכנסת, התקיימה אתמול פגישה בארבע עיניים, בה ביקש ממנו ראש הממשלה לשקול שוב את החלטתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות