רבי אמנון נאם בקרית ספר, בחורי ישיבה הפגינו – וספגו גז מדמיע

מול האולם בו התקיימה הרצאה של רבי אמנון יצחק הפגינו עשרות בחורי ישיבות • במהלך עימות עם המאבטחים הותז גז מדמיע על המפגינים • מקורבי הרב: "יש פה כאלו שהגיעו עם סכינים" • המפגינים: "מאבטחים הסתובבו פה עם אלות" • רבי אמנון הוברח בתום ההרצאה מדלת צדדית
דוד ליבוביץ
ט"ז אייר התשע"ו / 24.05.2016 00:28

עשרות בחורי ישיבה הפגינו אמש (שני) מחוץ לאולם ‘נוף’ עלית’ בו נערכה הרצאה של רבי אמנון יצחק בעיר מודיעין עילית. כתוצאה מכך במקום נוצרה התקהלות של מאות אנשים.

בין רבי אמנון יצחק לתנועת ש”ס קיימת יריבות ממושכת, מאז הוקמה מפלגת פז שבראשותו, ומהנוכחים ששהו בחוץ נשמעו קריאות קשות כנגדו על רקע יריבות זו.

המאבטחים במקום לא אפשרו לצעירים להיכנס פנימה אל תוך אולם, כפי הנראה מחשש כי יפריעו למהלך ההרצאה. במקביל, ניסו המפגינים לחדור אל תוך הבניין בו נערך האירוע.

במהלך העימות בין המאבטחים למפגינים הותז, למרבה החרפה, גז מדמיע על בחורי הישיבה.

מנהל האבטחה אמר לכתב חרדים 10 ששהה במקום: “המפגינים תקפו את השומרים, ולא היתה להם כל ברירה”.

המפגינים מצידם זועמים על בואו של רבי אמנון יצחק לעיר. במשך דקות ארוכות הם התעמתו עם המאבטחים, כאשר לטענת אנשיו של רבי אמנון הושלכו ביצים ואבנים.

לטענת המפגינים, הותזו עליהם – מלבד גז מדמיע – גם מים מן הקומה השנייה של הבניין.

• האם היה צורך להתיז גז מדמיע על מפגינים חרדים?

אחד המאבטחים: “אלו יותר גרועים ממחבלים, תראה מה הם מנסים לעשות בחוץ, מנסים לפוצץ את ההרצאה, קשה להאמין שחרדים מתנהגים כך. תדע לך, יש פה כאלו שהגיעו עם סכינים, אני מסתובב עם הרב מאז הבחירות, מדובר במטורפים”.

לצד זאת, יצויין כי גם המפגינים טוענים לאלימות מצד המאבטחים: “יש פה חברה שהסתובבו עם אלות, יורים עלינו גז מדמיע, יש פה זקן שנזקק לטיפול רפואי”.

בפנים, רבי אמנון יצחק נשא דברי מוסר ולא התייחס לאירועים מחוץ לאולם. גם נושאים אקטואליים כמו מאבקו בחלק מגופי הכשרות לא עלו בהרצאה.

בתום האירוע הוצא הרב מדלת צדדית על ידי מאבטחים וכוחות משטרה. מאות צעירים התקהלו בכניסה לעיר ופקקים נוצרו במקום.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרשה אדירה למגינת ליבם של עוקרי התורה משס
    24/05/2016 04:02
    למשיסהשוסייך
  1. מה זאת חרפה? אם אפשר היה צריך להתיז עלהם צואה כיאה למי שתלוצץ מדברי חכמים כמו עוקרי התורה האלה שבשביל פוליטיקה סרוחה נלחם באדם הענק נוראותבמעשים הזה.
    גם ישו היה תלמיד ישיבה ועוד של גדול הדור והוא נידון בצואה רותחת.
    חוץ מזה בבית שמש אנשי שס עם מפגינים מאור החיים ובן זימרי התת רמה זרקו על כבוד הרב אמנון וחבריו מתנועת כח להשפיע גז מדמיע.
    כשאדם קורא פגדול מחזירי התשובה בהווה מתמשך שהולך ממקום למקום. כמעט ארבעים שנה! סמא-ל !!!!!!!! אתם רוצים שלא יגיב.
    כשראש ישיבה נחשב מאחורי הגב מקטין אותו ואת מופתיו וגם אומר ברמה נמוכה שזה כישופים כמו של המוסלימים בעיר העתיקה ואחר כך מכחיש אתם מצפים שהוא לא יגן על עצמו? כשההוא מארה״ב שאמר שהערמות בשואה לא הסתירו עצמם ועוד שאר שטיות אמר על כבוד הרב אמנון שליטא דברים קשים , אתם לא מצפים שהוא ישתוק אחרי שהוא עורר אותם גם לאחר שתמו הבחירות מזמן.
    ״שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק״ סימן יז חושן משפט. יש רבנים כמו ההוא שאמר שחתם אחרי בעדני…שאין להם הסימן הזה בשוע! וממשיכים כאילו לא קרה כלום.

  2. התנהגו שם כמו עולם התחתון אנשיו של אמנון יצחק
    24/05/2016 11:53
    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב
  3. אנשים פוחזים אלו אנשים של אמנון

  4. מה, קשה לכם לכתוב
    24/05/2016 11:55
    בני
  5. עסקנים שחשודים בפלילים (ויותר מכך) הם “רבנים” (מעניין למה).
    לעצם העניין, מענייח מאיזו עדה יוצאים בני התרבות האלה, שמחופשים ליהודים. מי שרוצה להבין – שיתחיל לקרוא חדשות אצל החילונים ויבין מי הברברים שנמצאים כאן עשרות שנים.

  6. ל3 השונאחינם
    25/05/2016 02:23
    בני הרשע
  7. מענין מאיזה עדה אתה חרפת המין הנושי שונא יהודים מעמך, בעל גאוה סרחה. ככה לכתוב זועה . לא יודע איך האתר הזה העלה תגובת זועה כזאת.
    זה בלי קשר לרב אמנון וכנופית שס.
    הרי האשכנזים רכבו פה על הספרדים מקום המדינה , מהחילוניות ועד הדתיים
    רק חבל שהרבה מהאשכנזים לא למדו מכבוד הרב שך שלא ראה עדות ממטר. והקים מוסדות בכרמיאל וכו ודאג שידאגו לסםרדים ובם [לצערי ו…] את שס הקים רק שדרעי שלמד אצל אשכנזים… השתלט ו פכו ספרדים לאשכנזים ונשארו לא פה ולא פנ
    דחוף תלמד אגרת התשובה ואריה לוין וכדאי אולי תזכה להבין כתבי הראיה קוק קודש קדשים.