השוטר חש מאוים ולכן שלף אקדח? תיעוד וידאו חדש מציג תמונה שונה

הסרטון בו תועד שוטר מאיים בנשק חם על חרדי עורר סערה - ובמשטרה מיהרו להגיב: השוטר חש מאויים מההמון שתקף אותו • אלא שסרטון חדש שפורסם בערוץ השני מוכיח: השוטר שלף את האקדח ללא כל סיבה ורק חבריו הצליחו להרגיעו
אליעזר היון
ט' אייר התשע"ו / 16.05.2016 23:33

אחרי ששוטר מג”ב תועד מכוון בנשק חם מול חרדי, מפרסם הערב (שני) כתב חדשות 2 יאיר שרקי סרטון נוסף, בו מתועד איש הביטחון מאיים על המפגין בסיטואציה בה השוטר, לכאורה, כלל לא חש מאויים.

כפי שפורסם גם בחרדים 10, במהלך  עימות חריף שפרץ בין כוחות משמר הגבול לבין קבוצת מפגינים חרדים, שמחו באזור שדרות חיים בר-לב בירושלים  נגד מעצרו של עריק מישיבת ‘שערי תבונה’ שנעצר לפני פחות משבועיים באילת, תועד אחד מאנשי מג”ב שהיו במקום שולף אקדח, דורך אותו ומכוון לעבר המפגינים.

מהמשטרה נמסר הבוקר בתגובה: “הסרטון מציג תמונה חלקית של אירוע סדר ציבורי אלים”.  מתחקיר ראשוני של העובדות, עולה כי “במהלך מעצר של חשוד בהפרת סדר, הקיף המון זועם את השוטרים, תוך ניסיון אלים לסכל פעולת אכיפה מתחייבת שהתבצעה, כאשר חלק מהחשודים אף תקפו באמצעות מקלות ואבנים את השוטרים”.

אלא שהסרטון החדש, כאמור, מציג תמונה מעט שונה לכאורה. השוטר בתמונות, נראה מתקרב לאברך, שולף את אקדחו, ורק כששוטרים  אחרים מרגיעים אותו הוא מחזיר את האקדח לחגורה. שוטר נוסף תועד חובט בפניו של המפגין.

מערוץ 2 נמסר כי החומר והתיעוד הועברו למחלקה לחקירות שוטרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות