בית משפט המחוזי: לא להסגיר המספרים מהם הועלו תכנים לקו של ‘הפלג’

ניצחון לחברת 'ימות המשיח': בית המשפט המחוזי בירושלים דחה בקשת המשטרה למסור לה את כל מספרי הטלפון מהם הועלו תכנים ל'קו ההגנה' של 'הפלג' • השופטת קיבלה את בקשת המשטרה לקבל מידע על שלושה קבצים בלבד, וכן הורתה לחברה למסור פילוח נתונים על מספרי הכניסות
חיים טוויל
י"ט אדר א' התשע"ו / 28.02.2016 11:27

ניצחון לחברת ‘ימות המשיח’: המאבק של החברה שלא לפגוע בפרטיות לקוחותיה, המעלים תכנים בקווי הנייעס – נחל הצלחה.

זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים דחה את בקשתה המרכזית של המשטרה למסור לה את כל מספרי הטלפון מהם הועלו תכנים ל’קו ההגנה’ של הפלג הירושלמי, במשך שלושה שבועות.

טענת החברה, אותה ייצג עורך הדין איתמר בן גביר, כי מדובר בבקשה גורפת, הפוגעת בעשרות לקוחות התקבלה.

יחד עם זאת, השופטת קיבלה את בקשת המשטרה לקבל מידע על שלושה קבצים בלבד, וכן הורתה לחברה למסור פילוח נתונים על מספרי הכניסות לקו ההגנה, אך כאמור לא למסור שמות או מספרי פלאפון בצורה גורפת.

עו”ד איתמר בן גביר אמר לחרדים 10: “מרשתי היא חברה עיסקית שכמובן לא מזדהה עם תוכן כזה או אחר, אך חשוב היה לה לשמור כל פרטיות לקוחותיה”.

מחברת ‘ימות המשיח’  נמסר: “אנו מרוצים שהצלחנו להגן על הלקוחות שלנו מפני פגיעה גורפת בפרטיותם. נמשיך לשמור על האינטרסים של הלקוחות וכפי שאמרנו מלכתחילה – אם למשטרה יש טענה ספציפית על הפרת חוק בהעלאת תכנים, נטפל בנושא זה באופן מיידי, אך לא ניתן יד לצו גורף שהוצא ללא תכלית וטוב עשו בימ”ש השלום ובימ”ש והמחוזי שדחו אותו”.

כזכור, משטרת ירושלים הגישה לבית המשפט בקשה להוציא צו סגירה ל’קו ההגנה’, מוקד מידע של אנשי ‘הפלג הירושלמי’, מאחר שהוא משדר קמפיין נגד החיילים החרדים וכנגד המגייסים החרדים לצה”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות