חכם שלום כהן תקף את הרב עמאר: ‘רבנים שהולכים לתקשורת ומדברים’

הגרש"מ עמאר התבקש להגיב לפרשת 'הכותל הרפורמי' ואמר: "זו פעם ראשונה שממשלת ישראל נותנת הכרה ונותנת יד לתנועה של הרשעים האלה" • אמש רמז נשיא מועצת חכמי התורה: "יש לכם בעיות? תבואו אלינו תדברו איתנו, מה אנחנו רפורמים?"
אלי שורץ
י' אדר א' התשע"ו / 19.02.2016 01:16

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום הכהן, נשא דברים בוועידת ש”ס שהתכנסה במלון רמדה בירושלים.

במהלך דבריו, אמר חכם שלום: “יש רבנים שהולכים לתקשורת ומדברים נגד המפלגות החרדיות. יש לכם בעיות? תבואו אלינו תדברו איתנו, מה אנחנו רפורמים?”

באולם ישבו נציגי ש”ס בהסתדרות ובמועצות המקומיות לצד נציגי המפלגה בכנסת’.

דברי חכם שלום, כוונו אל רבה של ירושלים הראשל”צ הגרש”מ עמאר, שהתראיין אצל מרדכי לביא ברדיו קול חי.

בראיון נשאל רבה של ירושלים על ה’פשרה’, במסגרתה קיבלו נשות הכותל רחבת תיפלה שלא תהיה כפופה לרבנות הראשית, ואמר: “זו פעם ראשונה שממשלת ישראל נותנת הכרה ונותנת יד לתנועה של הרשעים האלה, שעוקרים את עם ישראל, זו פעם ראשונה.

“כל תועבה שבעולם הם עושים, מה להם ולמקוואות, הם יודעים מה זה גיור? הם עצמם שמרו פעם איזה מצווה? הם משחיתים בכרם ישראל, עכשיו הם רוצים כותל. מבחינת ממשלה לא היה כדבר הרע הזה.

“נתנו הכרה כפולה, נתנו להם מקום לעשות בו כרצונם. יש הבדל בין הכרה של בית משפט להכרה של ממשלה. ועשו פה עוד דבר, אמרו שלא הרבנות הראשית תנהל את זה אלא משרד ראש הממשלה וועדה מהם, אם תנתח את העניין – זאת אומרת שיש רבנות ראשית והיא שייכת לשר הדתות, ויש ועדה שהם יקראו לה רבנות ראשית שלהם וזה יהיה שייך למשרד יותר גבוה, למשרד ראש הממשלה.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות