טראמפ ממשיך עם ההתבטאויות הגסות: “טד קרוז הוא חתלתול”

המועמד הצבעוני לראשות המפלגה הרפובליקנית ממשיך לנפק אמירות שנויות במחלוקת: באסיפת בחירות בעיר מנצ'סטר חזר על קריאתה של אחת האוהדות כי 'קרוז הוא חתלתול', ועל רוביו אמר כי 'הזיע כמו כלב בעימות האחרון'
קובי פינדרוס
ל' שבט התשע"ו / 09.02.2016 14:02

אם חשב אי מי בתקשורת האמריקנית כי טראמפ ירסן את עצמו, אחרי התבוסה באייווה, חזר איל ההון להוכיח כי הוא מעולם לא שמע על המינוח ‘קווים אדומים’.

באירוע בחירות בעיר מנצ’סטק שבניו-המפשייר השתלח דונאלד טראמפ ביריביו הרפובליקים, ובעיקר בטד קרוז שניצח באייווה.

טראמפ הזכיר בבוז את קרוז כשציין כי בעימות הטלוויזיוני ביום שבת הוא סיפק תשובה מעורפלת כשהמועמדים נשאלו אם ווטרבורדינג, שיטת עינויים שבה שופכים חוקרים מים על נחקרים באופן שמדמה טביעה, מהווה עינוי, ואם יחזירו את השיטה לשימוש אם ייבחרו.

המועמד הצבעוני לעג לקרוז שלא השיב תשובה חיובית מאחר שהוא ‘פוחד מכל מיני אנשים’ ואז צעקה אחת מן התומכות בקהל כי קרוז הוא ‘חתלתול’.

טראמפ נזף בה על כך שאמרה “דבר נורא” ואז פנה לקהל. “אתם יודעים מה היא אמרה כרגע?”, הוא שאל. “תצעקי את זה, כי אני לא רוצה לומר את זה”. “אסור לך להגיד את זה”, הוא המשיך ואמר לתומכת. “אני לא רוצה לשמוע את זה ממך שוב”. אז הוא עצר, הביט בקהל ואמר למיקרופון: “היא אמרה שהוא חתלתול”. הקהל השיב בתרועות ובקריאות “טראמפ”. הוא “נזף” באישה פעם נוספת ואמר כשהוא פונה למצלמות הטלוויזיה: “בשביל התקשורת, זו נזיפה חמורה”.

אלא שטראמפ לא הסתפק בכך. כשהזכיר את מרקו רוביו, הסנטור הצעיר שהפתיע והגיע למקום השלישי באיווה עם אחוזי תמיכה כמעט שווים לאלו של טראמפ, אמר האחרון כי “רוביו הזיע כמו כלב בעימות האחרון בטלוויזיה”.

על פי הסקרים צפוי טראמפ לנצח את יריביו בפער ניכר בניו-המפשייר כשהוא זוכה ל-31 אחוזי תמיכה, מול 15 אחוזים למרקו רוביו. טד קרוז מקבל 13%, קייסיק עם 11%, וג’ב בוש עם 10%.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות