סוף טוב: אדם שמצא את הטבעת של הכלה ליד הפח החזיר האבדה

עשרות בני אדם התגייסו ביום חמישי האחרון למבצע חיפושים בתוך הררי זבל אחר טבעת אירוסין יקרה שהלכה לאיבוד בפח אשפה בשכונת גאולה • אדם מבוגר מצא את הטבעת כבר ביום חמישי, סמוך לפח הזבל בו אבדה - אך רק בשבת נחשף לפרשת האבדה • היום הוא יצר קשר עם המשפחה
אבי כץ
ט"ו שבט התשע"ו / 24.01.2016 23:30

עשרות בני אדם התגייסו ביום חמישי האחרון למבצע חיפושים אחר טבעת אירוסין יקרה של כלה המתחתנת בעוד כחודש, שהלכה לאיבוד בפח זבל בירושלים.

הערב ניתן לבשר כי יש סוף טוב לפרשה: הטבעת נמצאה והוחזרה אל הכלה המאושרת.

העיתונאי יאיר שרקי מחדשות 2 דיווח הערב בדף הטוויטר שלו: “אדם מבוגר שעבר ברחוב מצא את הטבעת כבר ביום חמישי, סמוך לפח הזבל בו אבדה. על סערת האבדה שמע רק בשבת, והיום איתר את הכלה והשיב לה”.

הדרמה בשכונת גאולה בירושלים החלה בבוקר יום חמישי, כאשר במשך דקות ארוכות נברו עשרות איש בתוך תכולת משאית זבל באמצע הרחוב, בחיפושים אחר טבעת אירוסין בשווי עשרות אלפי שקלים, שנזרקה בטעות על ידי כלה אל פח הזבל.

הטבעת, כך טענה הכלה, נתפסה בשקית שהושלכה לפח הזבל, וזמן קצר לאחר מכן רוקן הפח אל תוך מכולה של משאית זבל.

בני המשפחה מיהרו לעצור את נהג המשאית ופתחו בחיפושים, בניסיון נואש לאתר את הטבעת. כעבור זמן מה נפסקו החיפושים, והמשאית הועברה למרכז התחזוקה של עיריית ירושלים סמוך להר המנוחות בגבעת שאול – שם פורקה המשאית מתכולתה, ובני המשפחה ומתנדבים פתחו שוב בחיפושים קדחתניים.

מחפשים בזבל
אחותה של הכלה פרסמה מכתב בו קראה לתושבים להגיע ולסייע בחיפושים אחר הטבעת: “אבדה טבעת אירוסין בשווי 6,000 פאונד (36,000) של כלה שמתחתנת עוד חודש! אנא, מי שיכול לבוא כדי לעזור לחפש אותה בתוך אוטו פח זבל (היא נמצאת שם בוודאות) שחונה בגבעת שאול”.

בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות נמסר כי “מאחר והטבעת חשובה, המשפחה הודיעה כי מי שימצא את הטבעת יקבל פרס כספי”.

אלא שיום החיפושים הסתיים ללא תוצאות.

כעת גם ברור מדוע: הטבעת פשוט לא הייתה שם.

המוצא הישר, שנחשף לפרשת האבדה שכבשה כותרות רק בשבת, יצר קשר עם המשפחה אחר הצהרים, לאחר שאיתר אותה באמצעות חבר. לאחר מסירת סימנים ותיאום, נמסרה הערב הטבעת לכלה המאושרת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות