השקרן: הצילומים מוכיחים שאינדיק לא ישב ליד נתניהו בהלווית רבין

אחרי שמרטין אינדיק - שגריר ארה"ב לשעבר בישראל, האשים את נתניהו באמירות קשות אותן אמר כשישב לידו בהלווית יצחק רבין, מפרסם ערוץ 2 תיעוד מהלוויה • ומה מתברר? אינדיק כלל לא ישב ליד נתניהו • אינדיק: "השיחה היתה בטקס הרשמי מחוץ לכנסת"
אליעזר היון
כ"ה טבת התשע"ו / 06.01.2016 17:09

יצא שקרן: שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר, מרטין אינדיק,  סיפר בסרט ‘נתניהו במלחמה’ ששודר אמש בארצות הברית, כי ראש הממשלה ישב לידו בהלוויתו של יצחק רבין ואמר לו: “תסתכל – הוא גיבור עכשיו, אבל אם הוא לא היה נרצח, הייתי מביס אותו בבחירות”.  עוד אמר נתניהו, לטענתו של אינדיק: “אחרי ההפסד הוא היה נכנס להיסטוריה כפוליטיקאי כושל”.

אלא שצילומים מהלוויתו של רבין שהציג היום העיתונאי עמית סגל  בערוץ 2 מוכיחים: אינדיק בכלל לא ישב ליד נתניהו.

בשידור מטקס ההלווייה בהר הרצל בירושלים נראה נתניהו יושב ליד משה קצב ומרטין שלאף – כאשר אינדיק אינו מתועד בסביבתו.

דבריו של אינדיק עוררו סערה, כאשר הוא אף האשים במרומז את נתניהו בליבוי ההסתה לפני רצח רבין: “הוא שיחק לטובת המצביעים שלו מהימין – הוא יודע מה מלהיב אותם וממה הם מפחדים. הוא פנה אליהם באופן שחצה את הקו, והוא עשה את זה שוב לפני הבחירות האחרונות בדברים שלו על הערבים”.

נתנניהו אינדיק

בלשכת ראש הממשלה פרסמו הכחשה גורפת לדברים: “הדברים לא היו ולא נבראו”.

גם בליכוד הגיבו בזעם לדברים: “זהו שקר גס נוסף של מרטין אינדיק, שאינו חדל להכפיש ולהשמיץ את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו”.

במחנה הציוני אמרו: “דבריו של נתניהו בהלוויית ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז”ל, מוכיחים לאיזה שפל מסוגל להגיע נתניהו. מאז, יומיים לאחר רצח מתועב של ראש ממשלה, ועד היום, דבר אחד לא השתנה – את נתניהו מעניין רק נתניהו – גם עכשיו, כשהוא אזרח עייף וסחוט שלא מתפקד כראש ממשלה ולא נותן פתרונות לאזרחיו, הוא חושב רק על טובתו האישית ולא על טובת מדינת ישראל”.

מרטין אינדיק התייחס לפרסום של עמית סגל וכתב: “כמו שאמרתי בראיון, השיחה שלי עם ראש הממשלה התקיימה בלוויה, ואם להיות יותר מדוייק היה זה כאשר אני וראש הממשלה נתניהו ישבנו ביחד מחוץ לכנסת, בטקס הרשמי ב-5 לנובמבר 1995. היה זה כאשר ארון המתים הגיע לכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות