הרב יאשיהו פינטו: “כל דקה במדינה המזופתת הזו זה גועל נפש”

המשטרה יירטה שיחה בין ראש ארגון הפשע שלום דומרני לבין הרב יאשיהו פינטו • מהשיחה המוזרה, שנחשפה בחדשות 2, מתברר שהיחסים בין השניים לא הסתכמו רק ביחסי תלמיד רבו: "20 אחוז מכל דבר. שלום, אחי היקר, אני אוהב אותך" • מקורביו של הרב פינטו: "המעשייה מגוחכת"
חיים טוויל
כ"ז חשון התשע"ו / 09.11.2015 00:10

שיחה שנערכה בין הרב יאשיהו פינטו לבין ראש ארגון הפשע שלום דומרני ויורטה על ידי המשטרה, פורסמה הערב (ראשון) על ידי העיתונאי גיא פלג בחדשות 2 – ומעידה על קשר עמוק בין השניים.

מתוך השיחות עולה כי הרב פינטו ניסה ככל הנראה לסדר לדומרני ויזה לארה”ב, תמורת לכאורה 20 אחוז מעסקיו.

בתחילת השיחה פונה דומרני אל הרב פינטו בתואר “רבנו” – והרב משיב לו: “כן אחי היקר, מה שלומכם, צדיק”?

ומוסיף: “יום שני אתם פה, מסדרים לכם את הדבר ל-10 שנים… האם זה יכול לחכות? כי זה יקח להם 3 שבועות, האישורים…”.

דומרני משיב: “לזמן יש לו משמעות…”

בהמשך אומר הרב לדומרני: “אתה תוכל להגיד להם – תיקחו את זה ותנו למי שאתם רוצים. אני לא בתמונה…”

הוא פונה שוב לדומרני ואומר: “אנחנו אוהבים אתכם, אחי היקר, אהבה גדולה. בבקשה, צדיק, תדע – אתה בא לפה (-ארצות הברית) להתחיל פה חיים חדשים”.

הרב פינטו מדגיש בפני דומרני: “יש לכם בעזרת השם 20 סידורים, מכל דבר אחוז, אתם מבינים?”

דומרני משיב: “הכל בסדר, כבוד הרב”.

הרב פינטו ממליץ לדומרני “לנסוע למרוקו ומשם לבוא לפה. כל דקה במדינה המזופתת הזאת זה גועל נפש… ארץ הקודש מדינה מזופתת… אני אוהב אותך, אחי היקר…”

דומרני: “החיים שלי, החיים שלי רבנו”. 

הרב פינטו: “תדע צדיק שזה מעל הטבע זה.. ויזה ל-10 שנים זה הכל, דברים שאין אותם. זה חיים חדשים, זה להתחיל מאפס חיים חדשים ו-20%”.

דומרני: “בסדר גמור כבוד הרב”.

הרב פינטו חותם את השיחה בתזכורת נוספת: “20 אחוז מכל דבר. שלום, אחי היקר, אני אוהב אותך”.

לפי הדיווח בחדשות 2, עד כה לא הרב פינטו ולא דומרני נחקרו בנושא ומהות השיחה עדיין אינה ברורה לחלוטין.

מעו”ד רועי אטיאס, פרקליטו של דומרני נמסר בתגובה לחדשות 2: “מדובר במסע הכפשה אכזרי שמנהלת משטרת ישראל כנגד רב בישראל, במטרה ברורה להשחיר את שמו ופועלו ממניעים זרים”.

ממקורבי הרב פינטו נמסר בתגובה: “המעשייה מגוחכת ולא ראויה להתייחסות רצינית”.

בחודש מאי האחרון הורשע הרב פינטו בעבירות של מתן שוחד והצעת שוחד לתת-ניצב אפרים בריכה ז”ל ובשיבוש הליכי משפט ונגזרה עליו שנת מאסר. בעוד מספר ימים יתקיים דיון בעירעור שהגיש לבית המשפט העליון.

נגד שלום דומרני הגישה פרקליטות מחוז דרום לפני שבועיים כתב אישום בגין ניסיונות רצח ואספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע. בין היתר מואשם דומרני בשני ניסיונות רצח של חברים בארגוני פשע יריבים.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הקב
    09/11/2015 04:16
    sam
  1. בושה וחרפה לבזות ולהשפיל ולעשות דבר כזה על כבוד הרב הצדיק שהוא קודש קודשים ואף אחד לא יגיד עליו שום דבר רע למה כול זה שקר וכזב לא מאמינים בכך בבמיוחד מי ששמע ומכיר את הרב מקרוב מסיפורים עליו ומכול הספרים שהוציא כול זה נובע מאדם גדול בחוכמה וצדיק גדול ולא סתם מישהו שאפשר להעליל עליו מה שהם ניסו להעליל וכול מה שתקשורת והפרקליטות המגעילה עשו זה רק כדי להפיל את כבוד הרב המכובד אבל יש דין ודיין למעלה בשמים שהוא יעשה את הדין וחשבון עם כול אלו שהשמיצו את כבוד הרב והעלילו עליו עלילות והכפישו את שמו הטוב גועל נפש של תקשורת ופרקליטות רק מנסים להפיל ולהרוס אנשים הם המושחתים הכי גדולים פה בכול הסיפור!!! וכול האנשים בעם ישראל שגם העזו לפגוע והשמיץ את כבוד הרב שייתבישו ויבקשו סליחה איך הם בכלל מסוגלים כמה אומץ כמההה הקב”ה כבר יתן את הדין וחשבון לכול התקשורת והפרקליטות ולכול הפושעים הללו שפגעו בכבוד הרב!!!!!

  2. זה לא חדש שדעתו של הרב פינטו לארץ
    09/11/2015 05:48
    תמי
  3. היא כדעת סאטמר כמו ה”ויואל משה”

  4. חוסר הבנה בסיסי
    09/11/2015 08:03
    דוד
  5. לשיטת הגאון מוילנא עשר בשביל שתתעשר – הכוונה למפריש חומש מרווחיו מובטח לו שיתעשר , חומש כידוע ליודעי חן זה 20 אחוז , וזה מה שהרב מזכיר לו פעם אחר פעם בלי זה (הפרשת חומש מרווחיו ) לא יוכל להתעשר .

  6. נכון ועוד 20% פשיטא מעשר
    09/11/2015 09:58
    ירדן
  7. כל מה שהרב עסוק בו הוא עשיית חסד ליהודים- כמה סיפורים אתם לא יודעים בכלל. משפחה של 8 נפשות מקבלים לשבת אוכל חם, עד הבית, עם נהג צדיק. הכל ממשפחת פינטו הקדושים. רק מה שהם עושים הרשעים זה יורים לעצמם בלב משום שזו אוכלוסייה שהם לא יעזרו לה ואחר כך יצאו לרחובות ויילחמו בהם ויפגינו בע”ה עוד בקיץ הבא עלינו לטובה. במקום לשבח ולשמוח ואף לסמוך על זה- הרי על מעשי ה”חסד” של הפרקליטות והרשות המזופטת פה אין לסמוך – רק על אבינו שבשמיים. עליהם נסמוך שיעשו כל אחד לביתו כפי שקרה וקורה מאז שהקימו את עצמם ועד היום, שבו מקיימים רק את עצמם- אני ואפסי עוד- לנגד עיניהם מדי יום וגם הספר של מקיאוולי מונח ליד השידת שינה שלהם, ביודעין ובאי יודעין, כך נוהגים וכך נראים. משליטים פחד וטרור ומי סובל? די! די לצביעות! להוציא כל השקר והסרחון והרקבון והרשעות והעוולה שנעשית פה ליהודי צדיק קודש קודשים ולקהילה שלמה, לאוכלוסייה רבה וגדולה. “כל כלי יוצר עליך לא יצלח”.

  8. הרב אוהב כל יהודי
    09/11/2015 10:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. כדרך גאוני החסידים שזו היתה השקפתם, לקרב גם את הגנבים והפושעים לקדושה.
    אין שום אזכור ל’עסקה’ כזו או אחרת שנעשתה בין הרב לדומרני, אך התקשורת כרגיל מנפחים כל נמלה לפיל

  10. הרב הקדוש מרחף כל זמנו בעולם העליון והוא חייב צמוד אליו איש מהעולם התחתון כדי שיחבר אותו למציאות...
    09/11/2015 13:42
    זאב
  11. בטח… בטח… הרב הקדוש לא מדבר על כסף (טפו…טפו…) רק על מעשרות ע”פ הגר”א. וחוצמזה… הרב הקדוש מרחף כל זמנו בעולם העליון והוא חייב צמוד אליו איש מהעולם התחתון כדי שיחבר אותו למציאות… כידוע ע”פ הקבלה השכינה צמצמה את עצמה כדי לשכון בעולם הזה אך רבנו הקדוש כל-כך קדוש שהטריק הזה לא עבד אצלו… וכאן נכנס לתמונה דומרני… ועכשיו ברצינות: דבר אחד טוב בוודאי ייצא מהקשר המופלא הזה של הרע והמכוער… העבר מלמד שכל מי שמתקרב יותר מידי לרב מתאבד בסוף… ככה שיש סיכוי לא רע שאוטוטו ניפטר מדומרני… שיהיה לנו בהצלחה…

  12. הפעם מסכים 100% זאת פעולה זולה של משטרה פגועה ומגוחכת
    09/11/2015 16:01
    הרב צדיק
  13. המשטרה שלא מסוגלת למנוע ממחבלות להסתובב חופשי ברחובות שולחת בלעדית בתיאום לטלויזיה איזה הקלטה שבכלל לא שמעו את הרב מדבר מי אמר שזה אמת מלכתחילה… פשוט משטרה מגוחכת ברמות. חחח

    • מאיר   10/11/2015 12:43

      מסכים לכל מילה