האברך שנדקר בפיגוע בבית שמש הביא מתנה אישית לשוטרים

האברך מנחם קונשטט המחלים מפציעתו, הפתיע את שוטרי בית שמש כאשר הביא מתנה אישית לשוטרים שהצילו את חייו • ראש העיר משה אבוטבול: "בנוסף להודאה לה', עלינו להודות לשליחיו המדהימים"
חיים טוויל
י"ז חשון התשע"ו / 30.10.2015 11:57

אירוע מרגש נערך אמש (חמישי) במסגרת ישיבת מליאת מועצת העיר בית שמש, כאשר גיבורי הפיגוע ברמת בית שמש ג’ התארחו בישיבת המועצה ושיתפו את הנוכחים על הפיגוע והנס הגדול – בעדויות מפורטות מכלי ראשון.

ראש העיר משה אבוטבול אמר: “בנוסף להודאה לה’, עלינו להודות לשליחיו המדהימים, שוטרי תחנת בית שמש, אשר בעוז רוחם גילו תושייה וחתרו למגע, עד אשר פגעו וניטרלו את המחבלים”.

תושב השכונה, אריאל בר אור, שנכח באירוע מתחילתו וסייע לכוחות הביטחון בסיכול הפיגוע,  סיפר כי המחבלים שוטטו בשכונה שעה ארוכה לפני הדקירה, כאשר תושבי השכונה חושדים בהם ושומרים מהם מרחק, עד שהמחבלים ראו את ניידת המשטרה מגיעה – ואז דקרו את אחד התושבים.

האברך מנחם קונשטט, שנפצע בפיגוע בעת שבא להתפלל תפילת שחרית, שיתף את הנוכחים באירוע הקשה שעבר עליו, כאשר הסכין ננעצה בין כלי הדם וכך ניצל בנס.

מפקד משטרת בית שמש, סנ”צ שלומי טולידנו, ציין את היקף הפעילות הרב של תחנת בית שמש בימים אלו, אשר מספקים מענה רחב לצרכי הביטחון של העיר, כאשר היה ניתן להיווכח בכך גם בעת אירוע הדקירה.

בית שמש

בסיום הטקס העניק ראש העיר משה אבוטבול, יחד עם נפגע הדקירה, תעודת הוקרה ומדליית העיר בית שמש למפקד משטרת בית שמש סנ”צ שלומי טולידנו, ולשני שוטרי התחנה שסיכלו את הפיגוע, כמו גם לתושב השכונה מנחם בר אור, שסייע בסיכול הפיגוע ובהצלת חייהם של תושבי השכונה.

מנחם קונשטט, המחלים מפציעתו, הפתיע את שוטרי בית שמש כאשר הביא אף הוא מתנה אישית לשוטרים שהצילו את חייו, והודה לראש העיר על ההזדמנות שניתנה לו לפגוש את מציליו ולהודות להם.

פצוע, בית שמשבאדיבות המצלמת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות