רוני דניאל: “יש חונטה של משטרת מחשבות. אסור לחשוב אחרת מהם”

הפרשן הצבאי של ערוץ 2, רוני דניאל: "ההוויה התקשורתית היא של שמאל נהנתן, שלא טורח להוציא את הראש שלו ולראות מה קורה באמת" • "יש ביקורת ויש ללעוג, אני לא לועג. לא למפקד שכשל ולא לחייל שכשל"
אבי כץ
א' אב התשע"ה / 17.07.2015 11:18

הפרשן הצבאי הבכיר של חדשות ערוץ 2, רוני דניאל, מסרב להתנצל בפני מי שמכנים אותו דובר צה”ל, מציע לנתניהו לשקם את היחסים עם הנשיא ברק אובמה, וחושב שההתנהלות החשאית בפרשת מנגיסטו הייתה תקינה.

בראיון שהעניק לעיתון ‘מקור ראשון’ של סוף השבוע, תוקף דניאל את חבריו בתקשורת, שלטענתו הם שמאלנים ונהנתנים מדי:

“אני מודע לכך שאני מצטייר על המסך כקשוח. אולי בגלל מבע הפנים שלי, אולי בגלל הסגנון. אני לא רודף פופולריות, ואני נורא שמח שהגעתי לטלוויזיה כשאני כבר מבוגר והפרופורציות שלי מסודרות. אהבת הקהל או שנאתו לא מסיטים אותי, ובגילי כבר מותר לאדם שיהיו לו הבנות מוצקות.

“במיוחד כשההוויה התקשורתית היא של שמאל נהנתן, שלא טורח להוציא את הראש שלו ולראות מה קורה באמת. אם מישהו חושב שעמדותיי קיצוניות – זכותו. אני לא חושב שיש לי עמדות קיצונית”.

על עבודתו לצד הקולגות, אמנון אברמוביץ וערד ניר, אמר: “הם חברים אישיים מאוד טובים שלי, ואני מכבד את דעתם גם אם אני לא מסכים איתם. אבל זה לא אומר שאני אקפל את האמירה שלי מפניהם או אמתן אותה”.

על הסירוב שלו להפסיק את השידור בעת אזעקה הוא מסביר: “זה קצת ילדותי, אני יודע, אבל אני לא מסוגל נפשית”, הוא אומר. “הרי כשיש אזעקה מתחילה כל הדרמה. ורבאק, אתה הרי עומד שם שעות, אז בדרמה תתקפל? אני מתבייש להתכופף. זה הג’וב שלי, לעמוד ולדבר בשלב הזה”.

דניאל דוחה את הטענה שהוא משמש “דובר צה”ל” ומרבה ליישר קו, כביכול, עם המערכת הצבאית. “יש ביקורת ויש ללעוג, אני לא לועג. לא למפקד שכשל ולא לחייל שכשל. זה שמחבלים יוצאים ממנהרה וקוטלים אנשים במוצב והמוצב לא מגיב – זה נורא ואיום. אבל עכשיו הם הרוגים, אז מה, תשחט אותם עוד פעם באוזני הוריהם? צריך להיות בן אדם.

“יש כאן חונטה של משטרת מחשבות. אסור לי לחשוב אחרת מהם, לאף אחד אסור לחשוב אחרת מהם. זה ככה כבר לאורך שנים. אבל זה לא מזיז אותי אפילו במילימטר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות