שלי יחימוביץ’ מתחילה להסתער על העבודה: קוראת לתומכיה להתפקד

בפוסט שפרסמה ח"כ שלי יחימוביץ' בפייסבוק, היא קוראת לאנשיה להתפקד למענה למפלגת העבודה "רוצים לחזק אותי? אני זקוקה לכם, תתפקדו" • מבהירה: "אני לא זקוקה לקומץ בעלי הון עם תרומות ענק, אלא מגייסת המון תרומות קטנות ובינוניות''
אריה ריבקינד
כ' סיון התשע"ה / 07.06.2015 13:46

ח”כ שלי יחימוביץ’ החלה בהכנות לקראת הסתערות על הפריימריז במפלגת העבודה: בפוסט שפרסמה יחימוביץ’ בצהרים (ראשון) בדף הפייסבוק שלה, היא קוראת לתומכיה להתפקד למענה למפלגת העבודה.

“אגיד את זה בפשטות, אני זקוקה לכם”, כתבה. “שתחזקו אותי ותעזרו לי ותהיו שותפים שלי בקרב לטובת מה שנכון וצודק והוגן – אל מול כוחות מאוד חזקים של הון ופוליטיקה שלעיתים קרובות אני תקועה להם כמו עצם בגרון”.

לדבריה, “הבחירות חלפו, הממשלה הורכבה, הכנסת מתחילה לעבוד השבוע. אני ממשיכה לעבוד בשביל הציבור, ולהוביל דרך. ותמיד-תמיד משתדלת לעשות את המעשה הפוליטי המדויק והנכון ביותר שבאמצעותו נוכל להיות הכי משפיעים.

“פוליטיקה בעיני היא לא מטרה, אלא רק מכשיר. מכשיר למימוש השקפת עולם”.

יחימוביץ מדגישה כי היא זקוקה להרבה תרומות קטנות ולא לתרומה אחת גדולה – כפי שגם נהגה בפעמים קודמות. “דבר אחד ברור. לא משנה מה, אני זקוקה לכם איתי. אתם מקור הכוח הפוליטי והמוסרי שלי – לא שום קומבינה פוליטית. אתם מקור הכוח הפוליטי והמוסרי שלי – ולכן גם בקמפיינים אני לא זקוקה לקומץ בעלי הון עם תרומות ענק, אלא מגייסת המון תרומות קטנות ובינוניות”.

”רוצים לחזק אותי, ואת הדרך שאני מובילה? להדק את השותפות, לתת רוח גבית, לעשות דברים ביחד? תתפקדו למפלגת העבודה. גם אם מעולם לא עשיתם דבר כזה, עצרו לרגע ותחשבו על זה”, כתבה יחימוביץ’.

יחימוביץ מסבירה, כי “התפקדות מקנה לכם זכות מאוד חשובה: לקבוע בפריימריס דמוקרטיים לח”כים – מי יהיו חברי הכנסת ברשימת העבודה לכנסת, ובבחירות בפריימריס הדמוקרטיים ליו”ר המפלגה – מי יהיה היו”ר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות