הרצוג: נתניהו מתנהג כמו ארדואן • כבל: לא יהיו קיזוזים • ולבני שתקה

יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, מתח בפתח ישיבת סיעתו ביקורת על נתניהו בשל פיטורי מנכ"ל משרד התקשורת בשיחת טלפון • כבל: "הקואליציה צריכה להצליח בכל הצבעה. לנו מספיק להפילה בהצבעה אחת"
שרי רוט
כ"ט אייר התשע"ה / 18.05.2015 17:49

יו”ר המחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג, מתח בישיבת הסיעה בכנסת ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות פיטוריו של מנכ”ל משרד התקשורת, אבי ברגר, בשיחת טלפון.

“כל הכבוד לך ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבעיה הבוערת ביותר של אזרחי ישראל היא תפקודו של משרד התקשורת, חשוב לי להודות לך על הטיפול המהיר והיעיל בה”, אמר הרצוג.

“פיטורין בשיחת טלפון והעברת סמכויות מהירה הם ללא ספק המשימה החשובה ביותר של הממשלה שקמה – ממשלת קרקס נתניהו”, אמר הרצוג ותמה: “אין שום נושא אחר על סדר היום? לא נושא מדיני? לא נושא ביטחוני? נפתרה בעיית עובדי כי”ל? נפתרה בעיית עולי אתיופיה? או שאולי ראש הממשלה מנסה לשדר פה מסר – אני הבוס. התקשורת עכשיו באחריותי הבלעדית ואני אלחם במי שינסה לחושב אחרת”.

“אם תרים יד על התקשורת וחופש הביטוי, מר נתניהו”, הזהיר הרצוג, “תמצא אותי עומד מולך ואיתי מחנה עצום שיעשה הכול כדי לא לתת לך לפגוע בתקשורת החופשית”.

הרצוג סיים: “הוא מבקר את ארדואן אבל נוהג כמוהו”.

הפעם, בניגוד לישיבת הסיעה הראשונה, התייצבה גם ח”כ שלי יחימוביץ.

ח”כ איתן כבל אמר: “הקואליציה צריכה להצליח בכל הצבעה. לנו מספיק להפילה בהצבעה אחת”. כבל הכריז: “לא יהיו קיזוזים. אומרים לי, זו נסיעה דחופה… אנחנו לא נקים ועדה לעניין קיזוזים”.

מי שלא נשאה דברים הפעם, היא ח”כ ציפי לבני, שהיה נראה כי בלעה את הרוק ושתקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות