ליברמן: כשיכפו יוזמה מדינית – בשמאל ישימו שטריימל ויצטרפו

יו"ר ישראל ביתנו נאם במליאה: ''סוף סוף אני יכול לעלות לדוכן הנואמים בכנסת ולדבר כאן בלי משמעת קואליציונית. פשוט גן עדן אמיתי" • הזהיר את הבית היהודי: "בונים על הרבה תקציבים. לא יהיה להם הרבה זמן לחיות בממשלה הזו"
נחמן גור
כ"ד אייר התשע"ה / 13.05.2015 12:15

מליאת הכנסת סיימה הבוקר (רביעי) את הדיונים על הצעת החוק להגדיל את מספר השרים בממשלה, וההצבעה בקריאה שנייה ושלישית תתקיים בשעות צהריים.

ח”כ אביגדור ליברמן אמר במהלך הנאום שנשא: ”סוף סוף אני יכול לעלות לדוכן הנואמים בכנסת ולדבר כאן בלי משמעת קואליציונית ובלי מגבלות התפקיד, פשוט גן עדן אמיתי. רבין אמר פעם שבכל קואליציה יש מעט גועליציה, הבעיה שבקואליציה הזו יש בעיקר גועליציה”.

אחר כך עבר לתקוף את חברי הקואליציה החדשה: ”40 אחוז מתושבי דימונה הצביעו בעד הליכוד, ולא שמעתי אף אחד מחברי הליכוד מתייחס לנושא. בימים האחרונים נהרגו 14 איש בתאונות דרכים – מישהו מדבר על זה? מדברים רק על התיקים. בחינות הבגרות שהודלפו – איפה שר החינוך המיועד? כולם עסוקים רק בשרים וסגני שרים”.

ליברמן תקף את הממשלה: ”הבעיה של הממשלה הזו היא שהיא ממשלה בלי טעם וריח, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. עם זה אנחנו נצטרך לחיות, ואני מקווה שנחיה עם זה מעט מאוד זמן”.

יו”ר ישראל ביתנו הזהיר גם את חברי הבית היהודי: “בונים על הרבה תקציבים, כנראה שלא יהיה להם הרבה זמן לחיות בממשלה הזו. כשהאמריקנים יבואו לכפות על נתניהו יוזמה מדינית, חברי השמאל ישימו שטריימל, כמו שאמרה שולמית אלוני, ויצטרפו לקואליציה עם ש”ס ויהדות התורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איש רוח
    14/05/2015 04:40
    דוד
  1. למה לצתת את האיש הריק הזה שב”ה הפך לגוויה פוליטית