ח”כ איוב קרא מסביר למה איים: מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי

חבר הכנסת איוב קרא מהליכוד אומר כי מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי • "הלכתי אחרי ראש הממשלה כמו רות המואביה מיום שהגיע לליכוד"
כ"א אייר התשע"ה / 10.05.2015 01:24

חבר הכנסת איוב קרא מהליכוד מסביר – במכתב ששלח הערב (מוצאי שבת) לתומכיו מדוע שיגר איום לעברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדבר הצורך למנות אותו לשר בממשלת ישראל.

וכך כתב:

“אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה חברים יקרים ופונה לכול אלה שמחפשים לרקוד על דם ואומר להם:

מינוי שר דרוזי הוא צורך לאומי, כדי לרצות אלפי חיילים דרוזים ובני מיעוטים הפרוסים על גבולות ישראל וגם את משפחת השכול שלי ובראשם אביו של זידאן סיף ז”ל, שקיפח את נפשו בהגנה על המתפללים בבית הכנסת בהר נוף בירושלים ,אשר ביקר השבוע היכן שנפל בנו וקרא לראש הממשלה למנות שר דרוזי, והוסיף שהדרוזים ראויים גם להיות ליד שולחן הממשלה, כמו שהם שותפים ליד שולחן המלחמה.

הקריאה והדרישה באה בעקבות הצגת חוק הלאום שצויר בעיוות וכאילו הוא לא כולל את הדרוזים, על אף שראש הממשלה הודיע לראשי העדה שהחוק כולל אותם, אבל נשאר כתם קשה. הדרך שיגליד פצע עמוק זה מתחיל בחיבוק העדה ,וכול העדות האחרות אוהבות ישראל, חזרה במעשים והמעשים מתחילים ליד שולחן הממשלה.

הלכתי אחרי ראש הממשלה כמו רות המואביה מיום שהגיע לליכוד, אני אוהב, מעריץ ומכבד אותו ואנחנו משפחה עם משפחתו, אבל כמו שנביאנו יתרו שועיב היה עיניים למשה רבנו, אני גם מצווה להאיר את דרכו, על הצורך הלאומי הזה, מכיוון שהברית הזו עומדת למבחן הפעם.

אם הבעיה אנוכי – בבקשה שימנה שר אחר, בהמלצת ראשי הרשויות הדרוזיות ושאר העדות ,ואהיה חייל נאמן אליו כתמיד.

לכל אלה שמבקרים את התנהגותי, אני מציע להם לבדוק באיזה מפלגות היו חלק מהמועמדים, ומה הייתה עמדת חלק מהמועמדים האחרים, כאשר נלחמתי נגד גירוש יהודים מגוש קטיף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מגיע לו בתנאי ש 20% ממצביעי הליכוד הם דרוזים.
    13/05/2015 13:09
    קלוד
  1. מגיע לו אם 20% מהמצביעים בבחירות , כלומר המגזר הדרוזי, היה מצביע ליכוד.
    איוב קרא נבחר ברשימת הליכוד לא משום שהוא מייצג 20% מאזרחי המדינה.
    הוא עושה שימוש ציני בלציין עובדה ש 20% מתושבי המדינה הם דרוזים. אותם תושבים לא הצביעו לליכוד.