אושר ההסכם הקואליציוני • בנט: “יד על ההגה. לא נשב יותר בבגאז'”

ההסכם הקואליציוני בין סיעות הבית היהודי והליכוד אושר במרכז מפלגת הבית היהודי • הרב אלי בן דהן יכהן כסגן שר הביטחון • בנט: "לא ניתן לרכב הזה ליפול, לא ניתן לו לעשות תאונות"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשע"ה / 10.05.2015 20:17

ההסכם הקואליציוני בין סיעות הבית היהודי והליכוד אושר הערב (ראשון) בכינוס מרכז מפלגת הבית היהודי שהתקיים במושב נחלים.

בנוסף אישרו חברי המרכז את חלוקת התפקידים בממשלה.

לאחר אישור מינויו של סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן לתפקיד סגן שר הביטחון במרכז –  אמר הרב בן דהן: “אני מודה לחברי המרכז של הבית היהודי, ליו”ר המפלגה נפתלי בנט על מתן האמון בי. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם שר הביטחון, ולשרת את עם ישראל בכל כוחי”.

השר נפתלי בנט אמר בכינוס: “הממשלה שתקום היא ממשלה של כל הציבור הישראלי. גם עם 61 חברי כנסת – זאת יכולה להיות ממשלת אחדות. כן – הממשלה שתקום תהיה ממשלת אחדות, אם רק נדע להיות מאוחדים. ממשלת אחדות זה לא אם מפלגה כזאת או אחרת בקואליציה, ממשלת אחדות זאת החלטה של שותפי הקואליציה להסתכל על טובת כלל הציבור”.

לדבריו, “זאת תהיה ממשלה של הקואליציה ושל האופוזיציה. של הדתיים, של החילונים, של חרדים, של יהודים וערבים, של עולים חדשים וותיקים. ממשלה של כולם”.

בנט אמר עוד: “בליל ל”ג בעומר חתמנו על הסכם של כניסה לממשלת ישראל. לא סתם זה קרה בערב הזה. ל”ג בעומר היה יום סמלי, שהחל ממנו אנחנו מסתכלים על טובת הכלל, שבו מניחים את המשא ומתן הלא קל, והוא היה לא קל, ועושים את מה שאזרחי ישראל צריכים מאיתנו, לא את מה שאנחנו צריכים מעצמנו”.

בנט הוסיף: “הבטחנו שהבית היהודי יניח יד על ההגה של המדינה. זה לא היה קל, אוי כמה שזה לא היה קל. אבל יש לנו עכשיו יד יציבה על ההגה. לא ניתן לרכב הזה ליפול, לא ניתן לו לעשות תאונות. אבל גם לא נשב יותר בבגאז’.

“אנחנו נדאג שהרכב הזה יסע, כי יש לנו מליון וחצי תלמידים בתוכו, שכל אחד מהם הוא הילד שלי. אנחנו נדאג שהרכב הזה יסע, כי יש בתוכו חקלאים שצריכים אותנו, ותושבים שצריך לדאוג לבטחונם מהקבינט, ואזרחים שצריכים את מערכת המשפט ונושאים אלינו עיניים, וחוקים שיגיעו לוועדת החוקה של שרת המשפטים.

הרכב הזה מלא באזרחי ישראל וכולם נוסעים איתנו. אין טרמפסיטים. כולם שלנו”.

על פי ההערכות, ח”כ ניסן סלומינסקי ימונה ליו”ר ועדת חוקה חוק ומשפט וח”כ ינון מגל ימונה ליו”ר הסיעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות