יאיר לפיד תקף: “נתניהו משתמש בכספי המסים לשוחד פוליטי”

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' אמר בפתח ישיבת סיעתו עם פתיחת מושב הקיץ: "ראש הממשלה מוכר את המדינה ומגיש לכולנו את החשבון" • "חתם על ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה שיעלה 4.5 מיליארד שקל אומרים לנו: 'ככה זה הפוליטיקה'. מי אמר?"
שרי רוט
ט"ו אייר התשע"ה / 04.05.2015 15:56

יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’, ח”כ יאיר לפיד, מתח היום (שני), בפתח ישיבת סיעת יש עתיד בכנסת, ביקורת חריפה כנגד התנהלות ראש הממשלה.

“בשביל להיות ראש הממשלה של כולם, נתניהו צריך גם להתנהג ככה. זה לא מה שהוא עושה. במקום זה הוא נכנע ללחצים של מפלגות סקטוריאליות קטנות. במקום להשתמש בכספי המיסים שלנו לביטחון, ולחינוך ולבריאות ורווחה, הוא משתמש בהם לשוחד פוליטי”.

לפיד הוסיף: “ראש הממשלה מוכר את המדינה ומגיש לכולנו את החשבון. כשראש הממשלה חותם על ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה שיעלה 4.5 מיליארד שקל אומרים לנו: ‘ככה זה הפוליטיקה’. מי אמר?

“אתם יודעים כמה עלה בממשלה הקודמת ההסכם הקואליציוני של יש עתיד? אפס! אגורה לא לקחנו. למה? כי זה כסף של אזרחי ישראל והפוליטיקה לא חייבת להיות ככה”.

לפיד הדגיש כי ‘יש עתיד’ לא תוותר ותלחם בכל האמצעים שעומדים לראשותה: “נהיה אופוזיציה אחראית, כשהממשלה תעשה צעדים נכונים, נתמוך בה, אבל אנחנו לא נשתוק מול הניסיון למכור את המדינה. נלחם פה, בבניין הזה, ובבית המשפט, ונפגין ברחובות, כי אסור לתת למדינה ללכת אחורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות