האם עיריית בני ברק לא פינתה זבל של ‘כסא רחמים’ בגלל הבחירות?

גורמים ב'כסא רחמים' בבני ברק טענו: "רק את הפחים שלנו לא מפנים" • "נהג המשאית אמר: הצביעו שם לאלי ישי, יש הוראה מהעירייה לא לפנות" • דובר העירייה: "להד"ם. ישנם אנשים בעלי דמיון שווא" • "ברגע שנתקבלה פניה מהישיבה שישנה פסולת, סולקו קרטונים על ידי משאית המפנה קרטונים, וכעבור שעה גם פסולת רגילה"
יוני גרין
ט' ניסן התשע"ה / 29.03.2015 18:38

מאז סוף השבוע האחרון שבים גורמים מישיבת ‘כסא רחמים’ בבני ברק וטוענים כי עיריית בני ברק אינה פמנה, מאז הבחירות, את האשפה של הישיבה.

לדברי אחד מהם, “בכל האזור מרוקנת העירייה את פחי הזבל, ורק את הפחים עליהם רשום ‘כסא רחמים’ לא מפנים”.

הוא אף הוסיף, כי לאחר ששאל את נהג רכב פינוי האשפה מדוע הוא אינו מפנה את האשפה – השיב לו הלה: “הצביעו שם לאלי ישי, יש הוראה מהעירייה לא לפנות להם את הזבל”.

בתגובה לפניית אתר חרדים10 אל עיריית בני ברק, נמסר: להד”ם.

“לצערי”, השיב לנו דובר עיריית בני ברק, “ישנם אנשים בעלי דמיון שווא, ואין לכך כל יסוד.

עוד אמר הדובר:”כיוון שהישיבות סגורות בתקופת ‘בין הזמנים’, וברובן אין כל פסולת בפחים, לא מתבצע פינוי במקומות אלו, וכך היה גם לגבי ישיבת ‘כסא רחמים’.

“בד בבד, ברגע שנתקבלה פניה מהישיבה שישנה פסולת, סולקו קרטונים על ידי משאית המפנה קרטונים, וכעבור שעה גם פסולת רגילה, וזו היתה התגובה של הנהג, ולא כדברי המתלונן”.

לדבריו, “בניגוד למפיצי שמועות רכלניות, נמשכות עבודות העירייה במליוני שקלים לתוספת אגף בסמינר ‘עטרת רחל’, הקשור אף הוא למוסדות כסא רחמים”.

כסא רחמים

כסא רחמים

כסא רחמים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זבל מי שלא מפנה
    29/03/2015 23:17
    יוסי
  1. עד היכן אפשר להגיע