התנפלות על העסקן החרדי: לחץ יד ליאיר לפיד

חבר מועצת עיריית חדרה, בנצי נורדמן, מקורבו של הגר"ש אוירבעך, תועד לוחץ יד ליאיר לפיד • מבקריו: ללחוץ יד לאיש שכפה את חוק הגיוס? • מקורביו: סירב לסיור של לפיד במוסדותיו
ב' אייר התשע"ד / 02.05.2014 13:21

חבר מועצת עיריית חדרה, בנצי נורדמן, מקורבו של הגר”ש אוירבעך, תועד כשהוא לוחץ את ידו של יאיר לפיד, במהלך ביקורו של שר האוצר בעיר, לרגל חנוכת בסיס השיטור העירוני.

נורדמן, עסקן חרדי ידוע בחדרה ספג בעבר ביקורת על תמיכה באירועי ל”ג בעומר של חב”ד, בהם השתתף.

אמש פרץ פולמוס על רקע פרסום התמונה. ‘היתכן שהאיש של הרב שמואל אוירבעך, המתנגד אפילו להתייצבות ב’צו ראשון’ ייפגש עם האיש שכפה את חוק הגיוס?’ – תמהו אנשים.

אלא שמקורביו של נודרמן דוחים את האשמות וטוענים כי המציאות קצת שונה, מכפי שהיא נראית ממבט בתמונה. לדברי מקורביו, בלשכת לפיד בדקו אפשרות של סיור במוסדות החינוך שתחת ניהול נורדמן, אך נענו בשלילה, וכי לחיצת היד הייתה אקראית.

הגזירות שהנחית  שר האוצר יאיר לפיד על הציבור החרדי הובילו להחרמה גורפת כלפיו.  אישי ציבור המארגנים אירועים “חושבים פעמיים” קודם שהם מזמינים אותו, מתוך ידיעה שהזמנתו תגרור החרמה חרדית.

כזכור, השבוע פורסם בחרדים10, כי מנהלי ‘פורום חרדים לתעסוקה’ החליטו השנה, בניגוד לשנה קודמת, שלא להזמין את לפיד לועידת ההיי-טק החרדית. בעקבות כך התאפשרה הכללתו של ח”כ משה גפני כנואם באירוע.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנצי כולנו איתך
    02/05/2014 16:59
    נחום
  1. בנצי , על אף שאני “בצד השני” כביכול, אני מכיר אותך
    אתה איש עשייה , אל תתן לכל המלעיזים להפריע לך!
    לצערי בגלל ההשתייכות שלך למחנה הלא נכון אנשים נוטים להשמיץ בלי רחמים

  2. התנפלות צודקת ביותר
    02/05/2014 17:39
    אבי
  3. קבוצת שערי חסד מציגה את הצורך ללחום “ללא פשרות” בחוק הגיוס,כשלשם כך הם שולחים את החוליגנים שלהם להפגין ולהתפרע ולמשוך בזנבות הסוסים.
    והנה מי אם לא בשר מבשרם נפגש עם לפיד,שהרב שטיינמן מקלל בכל הזדמנות, על הנזק שגרם, גורם ויגרום ליהדות החרדית.
    אז האם זו לא צביעות?
    ריקים ופוחזים הם קבוצת שערי חסד על מוביליהם הלבלרים ובעלי חנות המכולת שהכתירו להם גדול והם שולטים בו תחת שישלוט בהם.

  4. נורדמן והשקפה
    03/05/2014 21:18
    מפוכח
  5. ר’ שמואל שלח מכתב לרב שטיינמן בדבר מסעו המשותף עם האדמור מגור , ובמכתב גוער בו אייך עושה זאת לאחר שהרב שך כ”כ נלחם בגור. והמכתב לר’ דוב לנדא שהעז לבקר את הקמת דגל התורה ש”דבר אחד לדור וכו’. והמלחמה בחבד ומאידך ויין נוסע ונפגש עם עסקנים חבדים וכן שמואל הרמן.

  6. מה הבעיה ללחוץ יד???
    03/05/2014 23:17
    ישראל5
  7. תפסיקו לנסות לעשות כותרות מכל שטות. וכי נציגינו בכנסת אינם לוחצים לו יד, ואם יש אירוע ואתה בין חברי המועצה אתה הרי חייב ללחוץ יד כחלק מכללי הטקס, וזה לא משנה מי אתה. פשוט התנפלות לשמה