מקורבים לנתניהו: “לעזור לאלי ישי, חשוב שייקח מנדטים מש”ס”

בסביבת ראש הממשלה חוששים מהגמישות הפוליטית של אריה דרעי ומכך שהוא היחיד מבין ראשי המפלגות החרדיות שמוכן לשבת גם עם יו"ר העבודה יצחק הרצוג • התחזקותו של אלי ישי, עשויה אפוא להחליש מאוד את ש"ס
נחמן גור
ל' כסלו התשע"ה / 22.12.2014 12:21

מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו צוטטו אמש (ראשון) בחדשות10, כי הוא מברך על החלטתו של יו”ר ש”ס לשעבר, ח”כ אלי ישי, לפרוש מהמפלגה ולהקים רשימה עצמאית.

על פי הדיווח, במחנה נתניהו חוששים כי יו”ר ש”ס הנוכחי, אריה דרעי, בוחן את צעדיו לקראת כניסה לממשלה ונכון לעכשיו הוא היחיד מבין הפוליטיקאים החרדים שעשוי לשתף פעולה גם עם יו”ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג. “כל מה שמגיע אליו – נגרע מאריה דרעי”, הסבירו בפשטות.

נתניהו אפוא מקווה כעת שישי יעבור את אחוז החסימה ויזכה למנדטים רבים ככל האפשר, גם אם הדבר בא על חשבון הצבעה למפלגת הליכוד.

יש לציין, כי נכון לעכשיו ועל פי הסקרים האחרונים ישי לא זאת בלבד שעובר את אחוז החסימה -אלא זוכה למספר מנדטים שווה לזה של תנועת ש”ס.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ככה מתנהג מי שהעלה את לפיד
    22/12/2014 15:25
    שלמה ביוטן
  1. רדיפת עולם התורה ומרן

    • י   22/12/2014 18:11

      מצד אחד “כל מה שמגיע אליו – נגרע מאריה דרעי”,
      מצד שני ”נתניהו אפוא מקווה כעת שישי יעבור את אחוז החסימה ויזכה למנדטים רבים ככל האפשר, גם אם הדבר בא על חשבון הצבעה למפלגת הליכוד.”
      איך זה מסתדר?
      תשובה: אנשי רה”מ לא אמרו את ההבלים האלו מדובר בספין מטופש ממטה ישי…
      וזה מסביר את הסיפא: ”כי נכון לעכשיו ועל פי הסקרים האחרונים ישי לא זאת בלבד שעובר את אחוז החסימה -אלא זוכה לזה של תנועת ש”ס.”- שוב שקר רוב הסקרים (חוץ מפאנלס הידועים שנתנו 5 לשס ו4 לישי) מציבים את ישי הרחק מתחת לאחוז החסימה ולש”ס 8-9.
      מה גם שהכתבה הזו – מילה במילה -פורסמה באתרים נוספים שמקבלים ממטה ישי כתבות מגמתיות מוכנות (וכנראה גם כמה ירוקים מרשרשים במיוחד) ומפרסמים אותם ללא כל בדיקה…

  2. פוטש
    22/12/2014 17:01
    מרן
  3. רק לפני שבועיים בכית שניסו לעשות לך “פוטש” ו”דרעי” התחייב לך שלא יתן לזה יד, ומה עכשיו! אתה מתערב בתוך מפלגות אחרות שזה הרבה פחות מוסרי מ”פוטש” של 61 חכי”ם, ולמי! למי שהתחייב לא להפיל אותך, הנה עוד כפיות טובה מבית מדרשו של מר נתניהו,

  4. נתניהו בחיים לא ימצא
    23/12/2014 00:45
    דן
  5. פראייר טהור כמו אלי ישי…
    רק אותו אפשר לקנות בשקל תשעים. ביבי רועד מאריה דרעי המנהיג שיודע להציב יעדים ודרישות ולעמוד בהם!!