מקורבי אלי ישי: “נקבל את מרבית הקולות של החרדים-לאומיים”

למרות החלטת מרכז תקומה להישאר בבית היהודי, מקורביו של אלי ישי משדרים עסקים כרגיל: "נרוץ לבד ונקבל הרבה מעבר לאחוז החסימה יש לנו את הייחודיות שלנו" • "הרבנים של תקומה תומכים בנו והתמיכה הזו רק תלך ותגבר" • "אריה דרעי טען ש'אלי הולך להתחבר עם שותפים שכל החיים נלחמו במרן' - אז הלך לו הקלף הזה. אנחנו מפלגה חרדית"
נחמן גור
כ"ט כסלו התשע"ה / 21.12.2014 11:04

החלטת מרכז תקומה הלילה להמשיך באיחוד עם הבית היהודי ולא לרוץ יחד עם מפלגת ‘העם איתנו’, לא  הייתה הפתעה שהפילה את אנשיו של ח”כ אלי ישי מהכיסאות.

הבוקר הם מנסים לשדר עסקים כרגיל. “אנחנו נקבל את רוב הקולות של הציבור החרדי-לאומי, גם בלי שאורי אריאל ירוץ ברשימה שלנו”, אומרים בביטחון בסביבתו של אלי  ישי.

לדברי מקורב לישי, “הרבנים של תקומה תומכים בנו והתמיכה הזו רק תלך ותגבר. רוב רבני הציבור החרדי-לאומי מאסו בבית היהודי בגלל החוקים האנטי דתיים שהמפלגה תמכה בהם”.

הגאון רבי דב ליאור, מהרבנים הבולטים של תקומה, כבר הודיע כי יעזוב את המפלגה, יחד עם הרב אליקים לבנון. שניהם, כך צפוי, יתמכו במפלגה החדשה של אלי ישי. הרב שלמה אבינר כבר הודיע על תמיכתו, כאשר הוכרז על החיבור בין אלי ישי לח”כ יוני שטבון. “הצירוף של יוני שטבון עם אלי ישי יביא ברכה גדולה”, אמר.

“ההכרעה של מרכז תקומה סייעה לנו להגדיר את המפלגה מחדש”, אומר אחד המקורבים לישי. “אריה דרעי טען שאנחנו מפלגה ציונית, ש’אלי הולך להתחבר עם שותפים שכל החיים נלחמו במרן, שעשו לו הפגנות מתחת לבית’, ש’איש אחד שלא מוכן לקבל מרות הולך ומתחבר עם אנשים שהם לא דרכו של מרן’, שאנחנו לא נשמעים לדעת תורה.

“אז הלך לו הקלף הזה: אנחנו מפלגה חרדית, עם רבנים חרדים, שפונה לקהל החרדי והדתי-חרדי, המעוניין במפלגה חרדית ששומרת על תורת ישראל וארץ ישראל”.

גם מהסקרים שמנבאים כי לא יעברו את אחוז החסימה הם מסרבים להתרגש: “נרוץ לבד ונקבל הרבה מעבר לאחוז החסימה. יש לנו את הייחודיות שלנו”, הם בטוחים.

בסביבות ישי לא מגיבים עדיין על ההתקפה אמש של אריה דרעי בערוץ 2, אבל המקורב אומר: “היה סיכום שלא תוקפים אחד את השני. אריה בחר להפר את הסיכום. אנחנו נשקול האם לפתוח את שיש בידינו כבר כעת נגדו.

“איננו רוצים להיגרר למקומות האלה, אבל זה נראה שהוא לא משאיר לנו ברירות אחרות”.

נזכיר, כי בראיון ל’קול ברמה’ הגדיר הגר”מ מאזוז, המנהיג הרוחני של מפלגת ‘העם איתנו’, את היעד של המפלגה: “יש ציבור גדול שיכולים ליפול ישר לזרועותיו של בנט, ובנט הזה הוא לא אדם ישר, הוא בוגד. מתחיל ב’ זה בוגד. זה המציאות. מבטיח לחרדים, תצביעו לי אני אעזור לכם, מצביעים לו מחר מפיל אותם בפח.

“ישי לא הולך למצביעי ש”ס המקוריים. שימשיכו ש”ס, אבל אלה שהם מתנדנדים, רוצים ללכת לבנט ואחרים, במקום שילכו לבית יהודי במרכאות, ילכו לבית של מרן”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישי חובר לכל מתנגדי מרן זצ''ל
    21/12/2014 11:24
    י
  1. עצם הניסיון שלו לחבור לאורי אריאל הצבוע רודף עולם התורה מראה את פרצופו האמיתי של ישי.
    גם כעת הרבנים של תקומה שהוא מתהדר בהם, הם אותם רבנים שהפגינו ורדפו את מרן וקיצרו במו ידיהם את חייה של הרבנית מרגלית ע”ה, ורק לפני שנתיים הוציאו מכתב תמיכה בברית האחים בנט לפיד והגדירו אותה ‘קידוש ה'(!).
    בנוסף הוא מקושש תמיכה אצל אדוניו הליטאים שרדפו וביזו את מרן במשך שנים ולמרות זאת ישי שירת אותם בנאמנות בשנותיו כיו”ר על חשבון ציבור המצביעים שלו.
    זאת מפלגה חרדית? זאת מפלגת שונאי מרן לדורותיהם!

    • וקג   21/12/2014 12:43

      צודק בכל מילה!

  2. ישי בוגדדדדדדדדדדדדדדדדדד במר
    21/12/2014 13:33
    יהודי
  3. סופו כמו אמסלם ואמנון!!!

  4. אני יצביע ללאלי ישי
    21/12/2014 14:08
    מני
  5. סוף סוף מפלגה חרדית ימנית

  6. את רוב הקולות גם של החרדים!!
    21/12/2014 17:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. הציבור החרדי – השטח – מאס באריה דרעי והעריצות שלו!!
    רוץ אלי – כולנו איתך!!

  8. חילול השם
    21/12/2014 21:40
    חסיד מרן זצל 50שנה
  9. אלי מחלל שם שמים