דרעי הצהיר על שלום בית? מקורב לישי: “לא נוסח הסכם. אין הסדר”

מקורב לאלי ישי מגיב על ההכרזה של אריה דרעי: "מאז הפגישה עם הגאון רבי שמעון בעדני, בה סוכם כי ינוסח הסכם בין הצדדים, אריה דרעי לא דיבר עם אלי בנושא מילה וחצי מילה" • דרעי הצהיר בישיבת סיעת ש"ס: "היו אצלנו חיכוכים כמו כל בני זוג, אבל הגענו להסדר והשלום שורר בינינו" • המקורב: "אלי בקשר עם הח"כים ומעדכן אותם באופן שוטף"
שרי רוט
ט"ז כסלו התשע"ה / 08.12.2014 17:29

ח”כ אריה דרעי התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ש”ס ליחסים עם אלי אלי ישי והצהיר כי השניים הגיעו להסדר, וכי השלום שורר ביניהם.

אלא שמקורב לאלי ישי טוען הערב: “מאז הפגישה עם חבר מועצת החכמים, הגאון רבי שמעון בעדני, בה סוכם כי ינוסח הסכם בין הצדדים, אריה דרעי לא דיבר עם אלי בנושא מילה וחצי מילה”.

המקורב הוסיף: “לא נוסח שום הסכם בין השניים, ואין הסדר. אלי בקשר עם הח”כים בש”ס ומעדכן אותם באופן שוטף על ההתפתחויות”.

במהלך הדברים  שנשא בפני העיתונאים, התייחס דרעי ליחסים הפנימיים בש”ס, ולעובדה שח”כ אלי ישי לא נכח בתחילת ישיבת הסיעה, ואמר: “למנוע ממכם שאלות, כי לא כל החברים כאן, חלק במשימות אחרות.

“ש”ס מאוחדת כולה, אני מאוד מתרגש, עד דמעות, מהדאגה שלכם בימים האחרונים לש”ס, אני אתן לכם כתובות של מפלגות אחרות, היו אצלנו חיכוכים כמו כל בני זוג, אבל הגענו להסדר והשלום שורר בינינו, לכו למפלגות אחרות, ואם צריך יועץ לשלום בית, אני מוכן להתנדב”, סיים דרעי.

ח”כ אלי ישי שסירב להיכנס כאשר דרעי נשא את הדברים בני אנשי התקשורת, נכנס אל הישיבה רק לאחר שהתקשורת עזבב את חדר הסיעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות