לבני: “הבחירות הן תוצאה של ראש ממשלה שמפחד ולחוץ”

יו"ר התנועה תקפה את נתניהו ואמרה: "זה יום שבו הכנסת מפזרת את עצמה, בהנחה שלא יהיה עד מועד ההצבעה, עוד תרגילון קטן מבית היוצר של נתניהו" • אלעזר שטרן נעדר מישיבת הסיעה
שרי רוט
ט"ז כסלו התשע"ה / 08.12.2014 14:51

הולכים לבחירות: יו”ר התנועה ח”כ ציפי לבני, תקפה היום שוב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדברים שאמרה בפתח ישיבת סיעתה.

“אכן זה יום שבו הכנסת מפזרת את עצמה”, אמרה לבני. “בהנחה שלא יהיה עד מועד ההצבעה, עוד תרגילון קטן מבית היוצר של נתניהו. אמרתי שאני רוצה לראות את האורות הירוקים על הצג של הכנסת, שמודיע שאכן הולכים לבחירות ושב-17 למארס אכן נחליף את השלטון הקיים”.

לדבריה, “הבחירות האלה הן תוצאה של החלטה של ראש ממשלה שמפחד ולחוץ משריו שלו, דבר שגרם לו להחליט על הבחירות, אבל אני יודעת שיש כאלה שאומרים שהבחירות מיותרות. ההחלטה היא אכן של רה”מ כתוצאה מהפחד שלו מהשרים”.

“אבל זו ההזדמנות להחליף את ראש הממשלה המכהן וליצור ממשלה אחרת שעומדת על שני אדנים, האחד הוא קבלת החלטות מדיניות וביטחוניות אחריות, רציניות מתוך הבנת עומק של האתגרים והפתרונות מתוך הבנת עומק של האתגרים ולא רק לחצים ומחשבה פוליטית, השני הוא שמירה על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית באופן מאוזן של שני החלקים במשוואה זו, כפי שנקבע במגילת העצמאות”, אמרה לבני.

“אנחנו פעלנו כך מאז הקמתה של התנועה, ועם זה נגיע לציבור, ואני מקווה שיבינו את ההזדמנות לעשות את השינוי המיוחל”. 

לבני הציגה דוגמה לדברים, “ביום הצגת תקציב המדינה, הציג עמיר פרץ, תכנית להורדת המע”מ על מוצרי יסוד, ונתניהו הצביע נגד. כן אותו ראש ממשלה שהודיע הבוקר שהוא מתנגד למע”מ אפס שהוא הצביע בעד, ושהוא תומך בתכנית אותה ביטל כלאחר יד”.

מי שנעדר במופגן מישיבת הסיעה היה ח”כ אלעזר שטרן, ששוקל בימים אלו את המשך דרכו במערכת הפוליטית, אחרי שהבין שבמקרה של איחוד בין העבודה לתנועה, הוא לא יזכה לשיריון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות