לפיד: כנסו דיון דחוף, חרפה • ח”כ: מופקר, אתה עושה יח”צ לחמאס

אחרי הודעת חמאס - לפיד תקף את הממשלה: די לתדרוכים, קיימו דיון דחוף ותוציאו משלחת לקהיר ח"כ משה סעדה: "מעולם לא היה ראש אופוזיציה מופקר כמו לפיד. תתבייש!"
אריה ריבקינד
כ"ט ניסן התשפ"ד / 06.05.2024 21:45

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה הודיע הערב (שני) למתווכות קטאר ומצרים על הסכמתו ל”תנאי הפסקת האש”.

עם זאת, גורמים בכירים בישראל הבהירו כי “חמאס לא הסכים להצעה שנידונה בין ישראל למצרים, ולישראל לא הוצגה שום עסקה. מדובר בהטעייה של החמאס שמטרתה להציג את ישראל כסרבנית לעסקה”.

בישראל טרם הגיבו באופן רשמי לארגון הטרור.

למרות זאת, ראש האופוזיציה יאיר לפיד מיהר להגיב ולהאשים את הממשלה: “ממשלה שרוצה להחזיר את החטופים מכנסת עכשיו דיון דחוף ושולחת את הצוותים לקהיר, לא מוציאה בהיסטריה שלושה תדרוכים שונים מגורמים שונים ומועכת את הלב של המשפחות. חרפה לאומית. אין גבול”.

ח”כ משה סעדה מהליכוד תקף את לפיד על הציוץ המחפיר: “מעולם לא היה ראש אופוזיציה מופקר כמו לפיד ועוד בזמן שבו ישראל מצויה במלחמה. ציוץ מסוכן שעושה שירות יח”צ למרצחי חמאס והתרגילים הפסיכולוגיים שלהם, והכל בשם הרווח הפוליטי ותקיפת הממשלה. תתבייש!”

גם ח”כ דן אילוז מהליכוד תקף את לפיד: “יאיר, תיזהר בדבריך. אני מניח שזאת לא כוונתך, אבל עם האובססיה שלך לתקוף את הממשלה בכל עת, אתה פשוט עושה שירותי יח”צ לחמאס ולהצעות ההזויות שלו”.

משפחות חטופים מטעם פורום תקווה, שתומך בהגברת הלחץ הצבאי על החמאס, מסרו: “העסקה היחידה שמדינת ישראל יכולה להרשות לעצמה היא עסקה אחראית שתחזיר את כל החטופים בפעימה אחת. אחרי השואה לא נאפשר סלקציה בין יהודים. לחטופים אין זמן לפעימות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות