טיפטופים: רקטה נפלה בשטח המועצה האיזורית אשכול

רקטה שנורתה אמש מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול • לא היו נפגעים ולא נגרם נזק • קודם לנפילה לא הופעלה אזעקה • יו"ר המועצה חיים ילין: "לא משנה מי יורה, דורשים תגובה צבאית" • ח"כ אלי ישי: "שוב הבטחות גורמים בממשלה שאסור לעבור על כך בשתיקה - ושוב פעם לא קורה כלום" • כתגובה לירי ייסגרו מחר המעברים
ח' חשון התשע"ה / 01.11.2014 18:27

הפקרות: רקטה נורתה אמש משטח הרצועה, והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, הגיב לנפילת הרקטה בשטח המועצה ואמר כי לתושבים “לא משנה מי יורה, החמאס או ארגונים סוררים. אנחנו דורשים תגובה צבאית כנגד ירי טילים על תושבי מדינת ישראל.

“ההישג הצבאי של צוק איתן הולך ומתפוגג, ללא מתווה מדיני שייתן שקט אמתי לתושבי הדרום ותושבי מדינת ישראל. שעון החול כבר הסתובב לקראת המלחמה הבאה. היום זה באשכול, מחר זה בתל אביב ובירושלים והתגובה הצבאית והמדינית חייבת  להיות בהתאם”.

בתגובה לירי הודיעו בישראל כי המעברים לרצועת עזה יהיו סגורים מחר.

ח”כ אלי ישי הגיב: “שוב ירי רקטות על יישובי עוטף עזה, שוב הבטחות גורמים בממשלה שאסור לעבור על כך בשתיקה – ושוב פעם לא קורה כלום.

“הירי חוזר לאט לאט לשגרה והתושבים חסרי אונים מול אזלת היד הביטחונית.

“הגיעה שעת מבחנה של הממשלה שהבטיחה תגובה על כל ירי בודד ולהגיע למימוש ההחלטה להגיב בעוצמה על כל ירי ולא משנה לאן הוא בוצע. רק כך נחזיר את תחושת הביטחון וההרתעה לתושבי הדרום שחשים שהתגובה לירי על תל אביב, אינה דומה לתגובת הירי על איזור הדרום”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות