“לא אכפת לך מהחיים של רה”מ?” • בן גביר התעמת עם ראש השב”כ

על רקע ההסתה החמורה והאיומים כלפי נתניהו: השר לביטחון לאומי התעמת בישיבת הקבינט עם רונן בר • "במשטרה עובדים קשה נגד פורעי קיסריה ועוצרים אותם לא פעם, אבל איפה אתם בשב"כ?
חרדים 10
כ"ג אדר ב' התשפ"ד / 02.04.2024 00:13

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התעמת בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שהתקיימה ביום חמישי האחרון עם ראש השב”כ רונן בר – על רקע ההסתה החמורה והאיומים כלפי נתניהו:

“אתם והיועמ”שית הלכתם מאה צעדים אחורה. לא אכפת לך מהחיים של ראש הממשלה?” הטיח בן גביר.

“אני רוצה לדבר על הפקרת ראש הממשלה ורעייתו” פתח השר את העימות – וציין את התנהלות המשטרה מול אירועי האלימות סביב בית ראש הממשלה בקיסריה. “במשטרה עובדים קשה נגד פורעי קיסריה ועוצרים אותם לא פעם, דבר שגורר שיימינג על מפקד המחוז המוצלח, אבל איפה אתם בשב”כ?”

לפי הדיווח של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של ערוץ 14, ראש השב״כ טען כי ראש הממשלה מאובטח וכי הטענה שהבית שלו וציר הגישה אליו נחסמו לא הייתה נכונה.

בתגובה, השיב לו השר כי ישנה הסתה חמורה ברשת כנגד ראש הממשלה הכוללת קריאות לרצח.

רונן בר השיב כי הציוץ שקרא לחטוף את רעיית ראש הממשלה התגלה כבוט טורקי. “אנחנו לא עוצרים בטורקיה”, ציין.

אבל בן גביר לא ויתר: “ציוץ אחד? פוסט אחד? אתה באמת כל כך לא מחובר? הרי כשזה היה בנט עצרתם אישה מבוגרת במעצר עד תום ההליכים”.

ראש השב”כ ביקש מהשר שישלח לו חומרים. “אתה צריך אותי כדי לשלוח לך חומרים? אתה שוב רוצה להירדם בשמירה? יש הסתה, המרדה. אתם והיועמ”שית הלכתם מאה צעדים אחורה. לא אכפת לך מהחיים של ראש הממשלה?” תקף בן גביר.

מהשב”כ נמסר בתגובה לערוץ 14: “מכוח החוק והחלטות הממשלה מופקד השירות על אבטחת ראש הממשלה ובני משפחתו. משימה זו מבוצעת בכל עת, באופן מקצועי וממלכתי, בארץ ובחו”ל. יש להצר על הדלפות מגמתיות מתוך דיונים מסווגים אשר מטרתן יצירת דה לגיטימציה לארגון ביטחוני, אשר מצוי בלחימה ברצועת עזה, באיו״ש ובזירות רחוקות נוספות, ולצד זאת ממלא נאמנה את משימות האבטחה השונות המוטלות עליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות