המים לא יורדים או לא מפסיקים לרדת באסלה? ראו מדריך לפתרון תקלות בניאגרה

רגע לפני הזמנת שרברב, חשוב להבין מה הפתרון לתקלות וממה הן נגרמות • בעוד שניתן לראות מחירון בפייפר ולמצוא אינסטלטור ברחבי הארץ עם פורטל פייפר - צוות האתר ממליץ, קודם כל, לנסות לברר בעצמכם מה הבעיה
תוכן שיווקי
ט"ז תשרי התשפ"ד / 01.10.2023 14:52

רגע לפני שמבררים כמה עולה לתקן ניאגרה, או שמא אפילו משכילים לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים, חשוב לאפיין את מהות התקלה, ואם אפשר, גם את הסיבה הגורמת לתקלה זו. ישנן תקלות נפוצות באינסטלציה ביתית, כאשר חלק מהתקלות הכי מוכרות לכולנו הן אלו:

• נזילות מים הנגרמות מאטמים רקובים, פיצוצים בצינורות ועוד.
• בעיות צמיחת עובש כתוצאה מנזילות מים בבית.
• מים לא מפסיקים לרדת באסלה, או לחילופין, מים לא יורדים באסלה.
•  סתימות בעקבות עצמים זרים למיניהם.

מה גורם למצב של מים לא מפסיקים לרדת באסלה?

אם המים לא מפסיקים לרדת באסלה שלכם בבית, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא הידית של הורדת המים, כלומר לחצן הדחת המים. במיוחד אם הידית ישנה, היא יכולה להיתקע במצב חצי סגור או חצי פתוח, מה שמוביל לכך שהמים לא מפסיקים לרדת. שנית, כדאי גם לבדוק את המצוף שנמצא בתוך המיכל. כאשר הוא אינו מכוון בגובה הנכון, ייתכן מצב של מים שאינם מפסיקים לרדת באסלה. כמו כן, אם גומיית האטם החלה להירקב או להתבלות, היא בדרך כלל תתפורר ותוביל לכך שמים ימשיכו לרדת באסלה.

מה גורם למצב של מים לא יורדים באסלה?

אם המצב הוא מים שאינם יורדים באסלה, חשוב לבדוק קודם כל את המצוף אשר נמצא במיכל הניאגרה. מספיק שהמצוף לא מכוון גבוה דיה, והוא יוביל לכך שהמים באסלה לא יצליחו לרדת. כמו כן, ישנם מקרים בהם שורשים של עצים מצליחים לחדור למערכת הביוב והצנרות, וזה בהחלט יכול לסתום שם בפנים את כל העסק, מה שיוביל לכך שמים באסלה לא ירדו. לבסוף, חשוב גם לבדוק האם נגרמו פיצוצי צנרת, מה שיכול להוביל לכך שמים לא יצליחו להיכנס למערכת כדי להגיע לאסלה שלכם.

כמה עולה תיקון ניאגרות?

מחיר תיקון ניאגרה משתנה כמובן בהתאם לסוג הבעיה, כאשר חשוב גם להבדיל בין סוגי הניאגרות השונות. תוכלו לראות עוד מידע במקומות כמו מחירון תיקון ניאגרה של פייפר בעוד שישנן ניאגרות סמויות אשר מצריכות תיקונים מורכבים ויקרים יותר, ניאגרה גלויה תהיה זולה יותר לתיקון.

כמו כן, יש לקחת בחשבון את אזורי השירות של השרברב. אם הוא מספק שירות בראשון לציון ואתם גרים בנס ציונה, העלות תהיה זולה יותר מאשר אם הייתם מתגוררים בראשל”צ ומזמינים שרברב מחדרה. לכן, קודם כל, הסתכלו על אזורי השירות של פייפר (פורטל השוואת מחירי אינסטלטורים), ולהזמין שרברב לפי עיר מגורים.

מהו אתר פייפר? – השוואת מחירי שרברבים

רגע לפני הזמנת שרברב, חשוב להבין מה הפתרון לתקלות וממה הן נגרמות. בעוד שניתן לראות מחירון בפייפר ולמצוא אינסטלטור ברחבי הארץ עם פורטל פייפר, צוות האתר ממליץ קודם כל לנסות לברר בעצמכם מה הבעיה ומה גורם לה. אם אתם יכולים, עדיף לצלם את הבעיה ולשלוח אותה ל-2 – 3 שרברבים שונים. קחו בחשבון, חלק מהתקלות ניתנות להבנה בתמונה, בעוד שבמקרים אחרים יהיה צורך באבחון פיזי של אנשי המקצוע. במקביל, כמובן כדאי לבצע השוואת מחירים בין אינסטלטורים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות