“צעקו ‘פיגוע, פיגוע’. ראיתי במראה את האוטובוס דוהר אלינו”

אוטובוס ללא נהג הידרדר במוצאי יום הכיפורים, פגע בעוצמה במכונית ומחץ אותה • בפנים היו קובי ויינר מבית חלקיה ושלושה מילדיו שבאורח נס לא נפגעו: "בשנייה הראשונה לא הבנתי מה קורה, חשבתי שזה פיגוע. האוטובוס פגע והפיל עמוד חשמל. לא לקחתי סיכון והתרחקתי עם הילדים"
חרדים 10
י"ב תשרי התשפ"ד / 27.09.2023 10:15

שכונת בית וגן , ירושלים, מוצאי יום הכיפורים: קובי ויינר מהיישוב בית חלקיה ושלושת ילדיו, איתמר, מיכאל ורבקה, ישבו במכוניתם כשלפתע אוטובוס הידרדר, פגע במכונית ומחץ אותה.

היעד הבא של המוסד הוא אתה! פותחים לך הזדמנות למסלול יוקרתי

בשיחה עם יואב לימור ב’חדשות הבוקר’ בקשת 12, תיאר קובי: “יצאתי מהבית במושב לכיוון ירושלים, להביא את הילד הגדול שלומד בישיבה בבית וגן. כשהגעתי למקום פגשתי את הבן שלי שאמר שהוא מתעכב כי צריך לעשות השלמה של מבחן. חיכיתי עם הילדים ברכב, כשפתאום ראינו בחורים רצים. ראיתי דרך המראה בחורים קופצים מדלתות האוטובוס. לא הצלחתי להבין, הכל קרה בשתי שניות. התכוננתי לקבל את המכה, כי ראיתי שהאוטובוס הולך ומגיע”.

מה עשית בשניות האלה? שאל המראיין. 

“הספקתי לצעוק משהו כמו: ‘תיזהרו’. הטיתי את הגוף שלי קצת ימינה, כדי לקבל כמה שפחות מכה מהאוטובוס. הוא הלך והתקרב לאט לאט. מאחור ישב מיכאל ליד החלון ולידו רבקה, באמצע. איתמר ישב מקדימה”.

איתמר, מה עבר לך בראש כשהרגשת את הבום?

“שמעתי בחורים צועקים ‘פיגוע, פיגוע’. ישר אחרי הפיצוץ יצאתי מהרכב וברחתי”.

קובי, מתי אתה מבין שזה לא פיגוע?

“חשבתי שזה יכול להיות פיגוע, כי ראיתי בחורים קופצים מהאוטובוס. זה היה מחזה מוזר. בשנייה הראשונה לא בדיוק הצלחתי להבין מה קורה. אחר כך אמרו לנו שהנהג היה מחוץ לאוטובוס. כן התרחקנו, לא רציתי שנהיה קרובים לרכב. האוטובוס הוריד עמוד חשמל שהיה צמוד לרכב שלי. לא רציתי לקחת סיכונים והתרחקתי טיפה עם הילדים”.

צילום: צוות הצלה

קרה לכם נס, מזכיר לימור.

“ברוך השם, שלומנו מצוין, אנחנו מרגישים נהדר. בישיבה שבה לומד הבן שלי, יש 1,000-1,500 בחורים שישבו והתפללו כל היום, מהבוקר עד הערב. אני זוקף לזכותם את מה שקרה שם. אלה ממש ניסים”.

תגובת חברת “אגד”: “בטיחותם של נוסעי אגד עומדת בראש סדרי העדיפויות שלנו. מכיוון שהאירוע נמצא בחקירת משטרה, לא נוכל להגיב. מדובר ככל הנראה בטעות אנוש. אנחנו משתפים פעולה עם המשטרה וממתינים לתוצאות החקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות