ש”ס בלחץ • החתימו את ‘המועצת’ על קריאה: בבקשה בואו לעצרת

הכישלון המחפיר בכנס הפתיחה של מסע העצרות 'אשכבתיה דמרן' בבנייני האומה לפני כשלושה שבועות, הוביל את ש"ס להחתים את 'המועצת' על קריאה מיוחדת לקראת העצרת המתוכננת בעשרת ימי תשובה • בפנים: המכתב בפרסום ראשון
נחמן גור
כ' אלול התשע"ד / 15.09.2014 15:51

בש”ס לחוצים: הכישלון המחפיר בכנס הפתיחה של מסע העצרות ‘אשכבתיה דמרן’ בבנייני האומה לפני כשלושה שבועות, עדיין מרחף כענן שחור מעלה ראשי התנועה, כאשר במקביל הם צופים בדעיכת המפלגה בסקרים, כאשר לפי רוב הנתונים, התנועה מקבלת כשבעה מנדטים בלבד.

זו כנראה הסיבה שכעת עיקר תשומת הלב של ראשי התנועה ממוקדת במטרה אחת: למנוע כישלון נוסף בעצרת הזיכרון, במלאות 11 חודשים לפטירת הגר”ע יוסף, שמפיקה ש”ס במוצאי צום גדליה בירושלים.

כחלק מהמאמצים של התנועה לשכנע את הציבור להגיע אל הכנס, הוחתמו נשיא מועצת החמים הגאון רבי שלום כהן, וחברי המועצת הרבנים הגאונים רבי שמעון בעדני, רבי משה מאיה ורבי דוד יוסף, על ‘קריאה קדושה אל ציבור בני התורה בחורי הישיבות ואברכי הכוללים’ – המתפרסמת כאן לראשונה – “לבוא ולהשתתף באשכבתיה דרבי”.

היום גם ערך יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, מסיבת עיתונאים. במהלך הדברים סיפר כי לקח על עצמו את אחריות על כישלון האירוע בבנייני האומה. “כולם מוןזמנים לעצרת”, אמר. “לא שמנו שמות על המודעות של איש ויהיה כתוב מרנן ורבנן תלמידיו ובניו של מרן זצ”ל.

בתשובה לשאלה אמר:  “אני מכבד גם את הרב עמאר, אין שום מחלוקת, איןו שום חילוקי דעות, כל מי שרוצה להיות אתנו ביחד ברוך הבא, אנחנו לא מרחיקים אף אחד, אנחנו מקרבים את כולם, כולם מוזמנים” בהמשך אמר: “אני והגר”ש עמאר היינו בידידות שנים. אני לא נגדו”.

מכתב הרבנים

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כישלון מראש
    15/09/2014 16:27
    איזה מועצת???
  1. אריה דרעי מינה את ״המועצת״ ורוצה להחדיר את זה לציבור!!! הוא לא מבין שלציבור יש מועצת משלו ובראשם מרן הרב עמר שליטא

  2. אריה דרעי כנס!!!!!!!!!!!!!!
    15/09/2014 17:58
    שמעון
  3. חודש אלול הרחמים והסליחות אני הדל כואב ועצוב, לאן הגענו? כל אחד מרשה לעצמו לדבר ובזות גדולי תורה והכל במסכה של “כבוד מרן הגר”ע זצוק”ל” חבל למה בואו ונראה לאבינו שבשמים שאנחנו אוהבים זה את זה, אנא

  4. איזה אתר
    15/09/2014 21:34
    יוני
  5. זה ששרי רוט חברה של יהודית, אין בעיה, אבל זה כבר על גבול שנאה לדרעי.

    • מנחם   15/09/2014 23:31

      אחרי מרן הרב עמר לא יעזוך לדרעי

  6. שס
    19/09/2014 06:22
    יצחק
  7. אם מ ג יצא עץ משס יצא יער