“דרישה חצופה” • סגן ראש העיר: להפעיל רכבת קלה בשבת גם בי-ם

אחרי ששרת התחבורה הודיעה כי היא בוחנת את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבתות - דורש סגן ראש העיר ירושלים: "הביקוש אצלנו גדול יותר מבתל-אביב" • בצלמו: "דרישה חצופה ומקוממת שפוגעת קשות לא רק בקדושת ירושלים, אלא גם בסטטוס קוו"
אריה ריבקינד
כ"ח אב התשפ"ב / 25.08.2022 16:27

אחרי ההנחייה  של שרת התחבורה מרב מיכאלי לבחון את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבתות – פנה היום (חמישי)  יוסי חביליו, סגן ראש עיריית ירושלים, ודרש להפעיל את הרכב הקלה בשבת גם בירושלים.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

בפניה שלו אל שרת התחבורה, כתב חביליו, כי “זו החלטה מתבקשת שתשקף צדק חברתי עבור מאות אלפי החילונים, המסורתיים והתיירים בירושלים, וזה עוד מבלי להזכיר את מאות אלפי ערביי מזרח העיר – שיום המנוחה שלהם בכלל לא חל בשבת”.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב: “שמחתי מאוד לשמוע ששרת התחבורה הנחתה את גורמי המקצוע לבחון את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן גם בשבתות, ואני סבור שהבחינה צריכה לכלול גם את ירושלים כי הביקוש אצלנו גדול יותר מבתל-אביב. זו גם רוח הפניה במכתב ששלחתי הבוקר בנידון לשרה מרב מיכאלי, ואני מקווה שהיא תפעל ליישם אותה לטובת ירושלים ולטובת הירושלמים והירושלמיות”.

שי גליק, מנכ”ל ‘בצלמו’, הגיב: “דרישתו של יוסי חביליו הינה דרישה חצופה ומקוממת שפוגעת קשות לא רק בקדושת ירושלים, אלא גם בסטטוס קוו בירושלים ובמרקם החיים העדין בעיר.

“הדבר מוכיח שהאיש איננו ראוי לכהן בתפקידו כסגן ראש העיר ירושלים ואני קורא לידידי ראש העיר משה ליאון להדיחו לאלתר מסגנות והקואליציה לזרועות האופוזיציה, שם ימשיך להפיץ פרובוקציות כאלו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד ליוסי חביליו, ירושלמים חופשיים מאחוריך
    26/08/2022 06:56
    יהודה
  1. כל הכבוד ליוסי חביליו

  2. ליצן קטן נחמד רוקד עם כל אחד
    26/08/2022 15:18
    ששי
  3. חביליו
    מי אתה שתחליט ל 90%מתושבי העיר
    יהודי מומר