ראיות בטלפונים: אישום נגד 5 מעורבים בירי בעדי פרץ בבת ים

כדור תועה בבת ים: המשטרה הגישה הצהרת התובע נגד חמישה עבריינים, להם היא מייחסת שני סעיפים של ניסיונות רצח - בעדי פרץ וביעד המקורי אותו התכוונו לחסל • בטלפונים האישיים של החשודים נמצאו ראיות שקושרות אותם לאירוע וחלקם הפלילו אחד את השני בחקירות
חיים טוויל
ז' כסלו התשפ"ב / 11.11.2021 17:29

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי סיימה את חקירת הירי שהתרחש בחודש אוגוסט בבת ים, בו נפצעה עדי פרץ, שנסעה עם רכבה במקום.

כתבי אישום צפויים להיות מוגשים בימים הקרובים נגד חמישה חשודים, תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.

החמישה נעצרו כחודשיים לאחר התקרית. מחקירת האירוע עולה כי הרקע לירי היה “חיסול חשבונות” בין עבריינים.

הצהרת התובע שהוגשה נגד החמישה מייחסת להם שני סעיפים של ניסיונות רצח – אחד על הפגיעה בעדי פרץ והשני על היעד המקורי, אותו התכוונו לחסל.

לפי דיווח ‘כאן חדשות’, בטלפונים של החמישה נמצאו ראיות שקושרות אותם לאירוע, וחלקם הפלילו אחד את השני בחקירות.

למעורבים מיוחסים גם סעיפים של החזקת אמל”ח, ואחד מהם אף שלף נשק מאולתר על שוטר בעת המעצר.

עם התפתחות החקירה וממצאיה, התחזק החשד בדבר מעורבותם של החשודים באירוע פשע נוסף, ניסיון רצח כחודשיים לפני כן – נגד אותו קורבן.

עדי פרץ בת ה-37, תושבת ראשון לציון, נפצעה קשה מירי שנורה לעבר מכוניתה, בעת שהסיעה  את  בתה בת ה-4.

היא אושפזה כשהיא סובלת מחבלת ראש.

כשבוע וחצי לאחר המקרה היא פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו כתבה ממיטתה בבית החולים: “תודה ענקית לכל מי שמתפלל עליי. אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים… מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה… הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים, הבקרים בהתאוששות אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי”.

פרץ הוסיפה: “מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר להתפלל, כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם, כי הכל מלמעלה והכל לטובה”.

לפני כחודש פורסם ב’כאן חדשות’ שהחשוד המרכזי בירי בפרץ הורשע לפני כארבע שנים בביצוע ירי דומה בבת ים, באוגוסט 2016 – ונשלח לשלוש שנות מאסר.

גם באירוע הקודם הרקע היה סכסוך בין עבריינים: החשוד, יחד עם אדם אחר, הגיעו לגינה ציבורית, וירו לעבר שלושה אנשים. כתוצאה מהירי נפצע אחד האנשים מהכדור שנורה לעברו. לחשוד המרכזי בירי יש לפחות שש הרשעות קודמות על עבירות של חבלה חמורה, תקיפה, נשיאת נשק בניגוד לחוק ואיומים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות