אחרי שגרר רגליים I בנט: “ישראל ניצבת בפני שיא גל התחלואה”

נפתלי בנט ערך ביקור בבית החולים איכילוב: "מחר אנחנו מתכוונים לעבור את מיליון המחוסנים במנה השלישית" • "אנחנו יכולים לנצח את מגפת הקורונה עם שני כלים עיקריים: המסכות - הן עובדות, והחיסונים"
אריה ריבקינד
ז' אלול התשפ"א / 15.08.2021 15:24

אחרי האדישות וגרירת הרגליים של הממשלה: נפתלי בנט אמר היום (ראשון), במהלך ביקור שערך ב’איכילוב’, כי הוא מאמין שמחר ישראל תעבור את מיליון המחוסנים במנה השלישית.

איפה ניתן למצוא מידע מדויק על השקעות? בוא, שאל את המנכ”ל     

איפה תרצו לטייל? ריכזנו עבורכם הצעות שוות לנופש רק בישראל

בנט, שעד כה נכשל בבלימת מגפת הקורונה, אמר:  “גל הדלתא שוטף את כל העולם כרגע, וגם את מדינת ישראל. מדינת ישראל ניצבת בפני שיא התחלואה בשבועות הקרובים, לכן היה חשוב לי להגיע לכאן, לאיכילוב, למחלקה הפנימית, למחלקת הקורונה, ולחזק את עובדי הקו הראשון, אלו צוותי הרפואה בפנימיות ובמחלקות הקורונה בישראל”.

על פי הערכות של בכירים במשרד הבריאות, כבר השבוע עלול לעבור מספר המאומתים היומי עד ה-10 אלף.

בנט ביקר במחלקה הפנימית ובמחלקת הקורונה, מלווה במנכ”ל איכילוב, פרופ’ רוני גמזו, ראש פרויקט “מגן אבות ואימהות”, פרופ’ נמרוד מימון, פרופ’ עידית מטות, רופאה בכירה במטה הקורונה באיכילוב, ואנשי הצוות הרפואה.

לדבריו, “אנחנו יכולים לנצח את מגפת הקורונה עם שני כלים עיקריים: המסכות – הן עובדות, והחיסונים. לכן, צאו להתחסן, גם בלי תור, ועטו מסכות בכל מקום.

“מי שמתחסן מציל עוד עסק, מי שמתחסן מונע מעוד ילד לשבת שנה מול הזום, מי שמתחסן שומר על הבריאות של כולנו ועל העתיד הכלכלי של כולנו”.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

שלישי כבר קיבלת? אם הגעת כבר לגיל 60 מגיע לך לקבל כעת תגבור

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות