בנט מאיים: “לשבת בטהרן ולהצית את כל המזרח התיכון – זה נגמר”

נפתלי בנט ערך ביקור בפיקוד צפון: "איראן כבר יודעים את המחיר שאנחנו גובים" • מחה על השתתפות נשיא האיחוד האירופי בהשבעת ראיסי באיראן: "אי אפשר לדבר על זכויות אדם ובמקביל לתת כבוד לרוצח, תליין, שחיסל מאות מתנגדי משטר"
חיים טוויל
כ"ה אב התשפ"א / 03.08.2021 16:04

המתיחות מול איראן: נפתלי בנט אמר היום (שלישי), בביקור בפיקוד הצפון, כי ישראל פועלת לרתום את העולם, אבל יודעת במקביל גם לפעול לבד.

רוצה לבדוק באופן עצמאי את רמת הסיכון של משפחתך והקרובים לך?

חשיפה: כל מה שתוכלו לקבל באונ’ העברית כבוגרי החינוך החרדי

רוצים חופשה עם שובר הנחה? אסור להחמיץ את מה שקורה בירושלים

“איראן יודעת את המחיר שאנחנו גובים כשמישהו מאיים על ביטחוננו”, איים.

בנט, שביקר בפיקוד יחד עם הרמטכ”ל אביב כוכבי. שמע סקירות מפי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, ומפי ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק, אודות הערכת המצב בזירה הצפונית.

כמו כן, שמע על המוכנות של צה”ל בגזרה זו ועל המצב בלבנון ובסוריה.

“מיד אחרי התקיפה האיראנית של הספינה, שיתפנו את המודיעין שלנו עם ידידינו בארצות הברית, בבריטניה ובמקומות אחרים. לאף אחד אין ספק מי עומד מאחורי האירוע, אבל אנחנו סיפקנו גם ראיות קשיחות ליתר ביטחון”, אמר.

“במקביל, למרבה הצער, נציג של האיחוד האירופי מתכוון להשתתף בטקס ההשבעה של הנשיא האיראני החדש, ראיסי. ראיסי הוא הנשיא האיראני הכי קיצוני עד כה, והתחרות קשה. אני קורא מפה לאיחוד האירופי – אי אפשר לדבר על זכויות אדם ובמקביל לתת כבוד לרוצח, תליין, שחיסל מאות מתנגדי משטר”.

הוא הוסיף: “בנושא הספינה ובנושא האיראני בכלל: אנחנו פועלים לרתום את העולם, אבל במקביל, יודעים גם לפעול לבד.

“איראן יודעת כבר את המחיר שאנחנו גובים, כשמישהו מאיים על ביטחוננו. האיראנים צריכים להבין שאי אפשר לשבת בשלווה בטהראן ולהצית משם את כל המזרח התיכון. הדבר הזה נגמר.

מטורף: 5 ימים של כיף ואטרקציות למשפחה ללא הפסקה • כל הפרטים

ללא תנאים ועם מלגות: משתכרים 35,700 שקלים לחודש בממוצע

למה כדאי לצעירים להתחסן נגד הקורונה דווקא ב’בין הזמנים’?

“הגידול המשמעותי בתקציב הבטחון, בתקציב צה”ל, שהעברנו רק השבוע – משקף את זה. מול איראן נאומים לא מספיקים – צריך צה”ל חזק ובשביל זה צריך להשקיע הרבה משאבים, ואת זה אנחנו עושים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות