בת שנה ממים רותחים בצפת, בן 10 חודשים משוקו רותח באשדוד

הפעולה, בת למשפחה מחסידי ברסלב בעיר המקובלים, פונתה לבית החולים 'זיו' כשמצבה בינוני • התינוק נכווה בגפיו ובפלג גופו העליון משוקו רותח שנשפך עליו במטבח ביתו - ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני
חיים טוויל
ט' אדר התשפ"א / 21.02.2021 00:20

פעוטה כבת שנה נכוותה הערב (מוצאי שבת) ממים רותחים בביתה בעיר צפת.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהוזעקו אל בית המשפחה, מחסידי ברסלב בעיר המקובלים, העניקו לה סיוע ראשוני, שלאחריו היא פונתה לבית החולים ‘זיו’.

נתן רוזנברג, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה שנכוותה בפלג גופה העליון. לפי מה שנמסר לנו – נשפכו עליה מים רותחים. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו, כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני”.

גם באשדוד הוזעקו  צוותי הרפואה של איחוד הצלה להעניק סיוע רפואי לפעוט בן עשרה חודשים, בן למשפחה חרדית – לאחר נכווה משוקו רותח בביתו.

יעקב ישראל מזוז חובש באיחוד הצלה סיפר: “הענקנו סיוע ראשוני לפעוט בן עשרה חודשים שנכווה בגפיו ובפלג גופו העליון כתוצאה משוקו רותח שנשפך עליו במטבח ביתו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני”.

נחמן טובול מאיחוד הצלה: “לאחרונה עקב מזג האוויר החורפי נרשמת שוב עליה במקרי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים גם את כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות ימנעו אסונות מיותרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות